Kochanie, czy Ty też tego pragniesz?

Autor: a&nn
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

 

Zasyp mnie niespodziankami -
prezentem przewiązanym wstążką z napisem „Dla Ciebie”
*
*
Będę wpatrywać się w niego jak zahipnotyzowana
Zapytam „Co w nim jest?”
A Ty z rozkosznym uśmiechem odpowiesz: „Nie dowiesz się, jak chociaż nie spróbujesz otworzyć”
*
*
W okamgnieniu palce będą walczyć z fioletowym sznureczkiem, krępującym tajemniczą zawartość.
Zaprę dech w piersiach by zdjąć wieczko z pudełka i po chwili ujrzeć...

...Różę.
...Anioła.
...Pierścionek.

*
*
Moje kąciki ust powędrują w górę, a oczy błyszczeć będą od radości i pytań.
Wtem uklękniesz przede mną, ujmiesz mnie za dłoń i powiesz:

„Czerwona róża jest symbolem mojej miłości. Jej kolce to nasze emocje. Zapach może przypominać Ci moje uczucia, które wirują wszędzie, gdzie tylko Ty się znajdziesz.”

„Anioł jest wysłannikiem mojej troski o Ciebie, zapewnieniem Tobie bezpieczeństwa i schronienia na tym świecie. On zawsze będzie Ciebie strzegł i bronił przed złem jak ja.”

Intensywniej spojrzysz swymi roziskrzonymi oczyma głęboko w moje i dodasz:
„Pierścionek...to znak, że chcę już na zawsze mieć Cię przy swoim boku, na zawsze Cię kochać i do końca swojego życia budzić się i zasypiać przy Tobie, kochanie, czy Ty tego również pragniesz?”

 

***

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
a&nn
Użytkownik - a&nn

O sobie samym: wiesz co ?jak chcesz wiedzieć to zapytaj.
Ostatnio widziany: 2010-10-11 20:24:52