Krwawe Serce. Rozdział I...

Autor: glaadys
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

 

     Nie pamiętasz mnie? Kilka lat temu ty i twoi partnerzy zamordowaliście, a potem spaliliście Przystań Verney’ów. Tak się składa, że nie pozbyliście się wszystkich, kotku- mówiąc to przycisnęła bardziej ostrze do jego gardła. Mała Katy, córka Christophera Verney’a i jego ślicznej partnerki Luizy. Śliczna, roześmiana dziewczynka w kucykach biegająca na dworze. Kiedy był u nich wydział ją przez okno. Zaczął wtedy żałować swojej decyzji. Czy miał prawo zabić ich i pozbawić ją przyszłości? Wiele razy zadawał sobie te pytanie i znał odpowiedź. Nie miał takiego prawa, a patrząc w oczy tej młodej dziewczyny, tylko potwierdził się w tym przekonaniu. Zrozumiał, że dziś poniesie za to karę.

 

     Przepraszam- wyszeptał – przepraszam Kat…- mówiąc te słowa sztylet zagłębiał się w jego gardło. Krew buchnęła na wszystkie strony. Jego ciałem wstrząsnął dreszcz i odszedł na zawsze. Katherine stała tak i tylko mu się przyglądała. Nie zważała na krew plamiącą jej ubranie. Wiedziała, że dziś zbliży się do prawdziwego wroga. Pochyliła się nad ciałem i wyciągnęła ostrze. Zauważyła zgiętą kartkę papieru i przeczytała. Emil Archer. 25 października, stacja Clipfoord. Poczuła, że już niedługo spełni swoją przysięgę.

 

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
glaadys
Użytkownik - glaadys

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2014-08-03 09:36:13