Księga Rodzaju 1,1-10

Autor: zebulon_zebulonowicz
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

ń drugi."Potem rzekł Bóg:" Czyli słowo, dźwięk, wibracja-nośnik informacji dla rodzajów informacji zamieszczonych w wirowej formie energetycznej "Niech się zbiorą wody" Czyli rodzaje informacji spod nieba "na jedno miejsce i niech się ukaże suchy ląd!"Czyli rodzaj zamieszczonej informacji "I tak się stało jak powiedział Bóg. Wtedy nazwał Bóg suchy ląd ziemią" Czyli rodzaj informacji," a zbiorowisko wód nazwał morzem" Czyli rodzaj informacji. "I widział Bóg, że to było dobre" Czyli jedna forma energii ostałej częstotliwości wibracji - nośnik informacji dla całości i o całości - wszechinformacja dla jednej formy energii o wielu częstotliwościach wibracji - nośników rodzajów informacji. Zamieszczone w jednej formie energii o stałej częstotliwości wibracji - nośnika informacji dla całości i o całości - wszechinformacja, w której bez zakłóceń odbywają się wzajemne oddziaływania informacyjne - nośników rodzajów informacji o wielu częstotliwościach wibracji, ze stałą częstotliwością wibracji - nośnika informacji dla całości i o całości - wszechinformacja (Rdz.1, 6- 10 )

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zebulon_zebulonowicz
Użytkownik - zebulon_zebulonowicz

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-04-16 12:12:44