Księga Rodzaju 12,10-13

Autor: zebulon_zebulonowicz
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

"Kiedy zaś nastał głód w tym kraju," Czyli wtedy gdy nastał brak żywności w kraju Negeb, który jest na południu ziemi kanaanejskiej w ciepłym i suchym klimacie pustynnym. Egzystencja w tym kraju zależy od częstotliwości i intensywności opadów deszczu - rodzaj informacji z nad sklepienia czasoprzestrzeni. Bo rzeki i zbiorniki wodne są tylko wtedy, gdy są opady deszczu. Wtedy nie było opadów, gdy Abram był w Negebie. I wtedy nastał brak żywności w kraju Negeb "Abram udał się do Egiptu, aby się tam zatrzymać jako przybysz," Czyli wtedy Abram udał się do Egiptu, ziemi potomków Chama (Rdz.2,11;10,7), aby się tam zatrzymać jako przybysz.. Na czas braku żywności w kraju Negeb "gdyż w kraju był wielki głód" Czyli gdyż przy braku częstotliwości i intensywności opadów deszczu, to warunkowo i czasowo kraj Negeb staje się wielką pustynią. Czyli wielkim brakiem żywności "A gdy się już zbliżał do Egiptu, rzekł do swojej żony Saraj:" Czyli słowo, dźwięk - nośnik informacji do żony Saraj "Wiem, że jesteś piękną kobietą" Czyli jestem świadomym, że jesteś niezwykle harmonijnie ukształtowanym funkcjonalnie rodzajem informacji z formą ruchu w formie energetycznej "Gdy więc zobaczą cię Egipcjanie, powiedzą; To jest jego żona, i zabiją mnie, a ciebie zostawią przy życiu" Czyli gdy więc Egipcjanie zobaczą, że Saraj jest o niezwykle harmonijnym całokształcie, to wtedy według zwyczajów Egipcjan żonę zabiorą, a męża pozbawią życia. Bo niezwykle harmonijny całokształt żony, będzie przyczyną śmierci jej męża. "Mów więc, że jesteś moją siostrą,". Czyli mówiła więc prawdę, bo była córką Teracha ojca Abrama, ale nie córką matki Abrama ( Rdz. 20, 12) " aby mi się dobrze wiodło że względu na ciebie " Czyli bo będziesz moją siostrą " i abym dzięki tobie pozostał przy życiu" Czyli i abym dzięki tobie, że jesteś moja siostrą, a nie żoną pozostał przy życiu . Czyli gdy Abram znalazł się w okolicznościach zagrażających życiu. Zapomniał i nie pamiętał, że po wyjściu z Haranu. Wszechmogący uczyni z Abrama naród wielki - Izrael, o wypełnianiu w Abramie woli Wszechmogącego, i danie ziemi kanaanejskiej potomkom Abrama ( Rdz.12, 1-7). I że nie dzięki niezwykle harmonijnemu całokształtowi Saraj, i zmianie pokrewieństwa rodzinnego z męża na brata. Pozostał przy życiu tylko Wszechmogącemu, który swoją wolę wypełniał w Abramie . Czyli analogicznie do każdego z nas, by nie swoim sposobem.Korzystnie wyjść z Abramowych okoliczności ponad czasowych : głód, zwyczaje panujące,i strach przed utratą życia.Tylko nie zapomnieć, ale pamiętać o rzeczywistych faktach i rzeczywistych słowach Pisma Świętego Wszechmogącego Boga (Rdz.12, 10-13)

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zebulon_zebulonowicz
Użytkownik - zebulon_zebulonowicz

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-03-03 09:26:01