Księga Rodzaju 43,10-12

Autor: zebulon_zebulonowicz
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

"Gdybyśmy bowiem nie zwlekali, bylibyśmy już dwa razy wrócili" Czyli gdyby Izrael - zwycięzca nie zwlekał i pozwolił iść najmłodszemu synowi swemu do Egiptu z braćmi jego, aby zakupić zboże - nasienie. To już dwa razy synowie Izraela - zwycięzcy pojechaliby i wrócili z Egiptu "Wtedy rzekł do nich Izrael, ojciec ich: Jeżeli tak musi być, to uczyńcie tak; nabierzcie do swych worów najlepszych płodów ziemi i zawieście w darze temu mężowi trochę balsamu i trochę miodu, korzeni i mirry, orzechów i migdałów" Czyli wtedy rzekł: słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów do synów swych Izraela - zwycięzcy ojca ich: Jeżeli tak musi być, jak powiedział mąż ów, Józef brat ich, to uczyńcie tak, to uczynić mają synowie Izraela - zwycięzcy tak, nabierzcie do swych worów najlepszych płodów ziemi, nabrać mają do swych worów najlepszych produktów rodzajów informacji, ziemi - rodzaj informacji dla rodzajów informacji i zawieść w darze temu mężowi, Józefowi bratu swemu trochę balsamu, trochę produktów z rodzajów informacji i trochę miodu, trochę produktu z rodzajów informacji, korzeni, produkty z rodzajów informacji i mirry, produkt z rodzaju informacji, orzechów, wspólna nazwa dla owoców nasienia i migdałów, owoc z nasienia, produkt rodzaju informacji. "Weźcie też podwójną kwotę pieniędzy z sobą, a zabierzcie z sobą pieniądze zwrócone wam na wierzchu worów, bo może to była omyłka" Czyli mają też synowie Izraela - zwycięzcy wziąć podwójną kwotę pieniędzy ze sobą, za podwójne kupno zboża - nasienie, a zabrać mają ze sobą pieniądze zwrócone synom Izraela - zwycięzcy na wierzchu wora każdego z nich, bo może to była omyłka, nie mogła być to omyłka, bo pieniądze były na wierzchu dziesięciu worów każdego z nich, jak dziesięć przykazań, nakazów i zakazów (Rdz 43,10-12)

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zebulon_zebulonowicz
Użytkownik - zebulon_zebulonowicz

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-03-03 09:26:01