Księga Rodzaju 46,28-31

Autor: zebulon_zebulonowicz
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

„I posłał przed sobą Judę do Józefa, aby go uprzedzić, zanim przybędzie do Goszen. I przybyli do krainy Goszen” Czyli analogicznie do posłania przed sobą proroków (Rdz 49,10; Iz. 40,3; Mat.3,1-3) Aby uprzedzić, zanim przybył na ziemię Jezus Zbawiciel. I przybył Jezus Zbawiciel wzór człowieka dla człowieka. Aby człowiek był zbawiony, żył w nowym systemie duchowo – informacyjnej całości (Obj.21) I nie poniósł wiecznej śmierci, ból, cierpienie, strach, przerażenie etc…, które trwać będą wiecznie (Mar. 9,43-48; Obj.21,8) „A Józef kazał zaprząc swój wóz i wyjechał do Goszen na spotkanie Izraela, ojca swego. A gdy go zobaczył, rzucił mu się na szyję i długo płakał w objęciach jego” Czyli a Józef kazał zaprząc, połączyć uprzężą, produkt z rodzajów informacji, swój wóz, produkt z rodzajów informacji do przemieszczania się ze zwierzęciem, rodzaj informacji wykorzystany do transportu i przemieszczania się (Rdz 47,17. I wyjechał do ziemi Goszen – gość, na spotkanie Izraela – zwycięzca ojca swego. A gdy go zobaczył, spostrzegł widok ojca swego, rzucił mu się na szyję, by objąć ojca swego i długo płakał, rozpoczął się długi proces oddziaływań informacyjnych, gdy spostrzegł widok ojca swego, ze łzami, rodzaj informacji dla oczu, rodzaj informacji, w objęciach jego, ojca swego. „Wtedy rzekł Izrael do Józefa: Teraz mogę już umrzeć, skoro ujrzałem ciebie, że jeszcze żyjesz” Czyli analogicznie do każdego z nas, aby przed zakończeniem naszej destrukcji, być świadomym, że Jezus Zbawiciel jest wzorem człowieka dla człowieka, aby w systemie duchowo – informacyjnym, nie czynić falowych zakłóceń, myślami, słowami i uczynkami i nie ponieść wiecznej śmierci, i żyć w nowym systemie duchowo – informacyjnej całości „Józef zaś rzekł do braci swoich i do domowników ojca swego: Pójdę zawiadomić faraona i powiem mu: Przybyli do mnie bracia moi i domownicy ojca mego, którzy byli w ziemi kanaanejskiej” Analogicznie do zawiadomienia wszystkich braci swoich i mówić braciom swoim, i rodzinie braci swoich, że wolę swoją Bóg Wszechmogący wypełnia w potomkach synów Jakuba – Izraela, dla wszystkich narodów, potomków, Sema, Chama i Jafeta, braci bliźniaków, synów Noego (Rdz 5,32) Od których wywodzą się wszystkie narody.(Rdz 10,32) Na ziemi (Rdz 46,28-31)

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zebulon_zebulonowicz
Użytkownik - zebulon_zebulonowicz

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-04-16 12:12:44