Księga Rodzaju 47,25-27

Autor: zebulon_zebulonowicz
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

„Oni odpowiedzieli: Utrzymałeś nas przy życiu, obyśmy tylko zyskali łaskę w oczach pana naszego, a będziemy niewolnikami faraona” Czyli oni, ludność plemienia Chawili, przeklętego potomka Chama odpowiedzieli, mową słów: Utrzymałeś, zachowałeś nas, ludność przy życiu, bo nie zaprzestały oddziaływania informacyjne ludzi, rodzaj informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji – informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji, obyśmy tylko zyskali, otrzymali łaskę, dar niczym nie zasłużony, jak dar łaski zbawienia, niczym nie zasłużony (Efez. 2,8-10) W oczach, rodzaj informacji do percepcji pana naszego, Józefa, syna Jakuba, a będziemy niewolnikami, zależni od decyzji faraona, króla Egiptu „Tak ustanowił Józef przepis, który obowiązuje do dnia dzisiejszego, co do roli w Egipcie, że piąta część zbiorów należy do faraona. Tylko rola samych kapłanów nie stała się własnością faraona” Czyli tak ustanowił, zobowiązanie Józef przepis, norma prawna, która zobowiązuje, ma moc prawną do dnia dzisiejszego, współczesnego, co do roli uprawnej w Egipcie, że piąta część zbiorów, z całości należy do króla Egiptu. Tylko rola, rodzaj informacji do uprawy rodzajów informacji, dla rodzajów informacji, samych kapłanów, kultu stworzenia, obrzydliwości dla Boga Wszechmogącego, nie stała się własnością, nie należała do króla Egiptu „Tak osiadł Izrael w ziemi egipskiej w krainie Goszen. Nabywali ją na własność, rozradzali się, i rozmnażali bardzo” Czyli tak osiadł, zamieszkał Izrael – zwycięzca w ziemi egipskiej w krainie Goszen, najlepszej części ziemi plemienia Chawili, przeklętego potomka Chama (Rdz 10,6-7) Nabywali, kupowali ją, ziemię na własność, która należała do nich, kupowali, wymieniali na pieniądze, produkty z rodzajów informacji. Rozradzali się, przez akt rozpoczynający proces oddziaływań informacyjnych, nasienia, informacja o całości rodzaju informacji mężczyzny, z funkcjonalnie ukształtowanymi rodzajami informacji kobiety, do poczęcia i urodzenia. Ukończony urodzeniem młodego rodzaju informacji, potomka danego przez Boga Wszechmogącego. I rozradzali się, z aktów rozpoczynających wielokrotne procesy oddziaływań informacyjnych, nasienia, informacja o całości rodzaju informacji mężczyzny, z funkcjonalnie ukształtowanymi rodzajami informacji kobiety, do poczęć i rodzenia. Ukończonych urodzeniem młodych rodzajów informacji, potomków danych od Boga Wszechmogącego bardzo, nad miarę (Rdz 47,25-27)

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zebulon_zebulonowicz
Użytkownik - zebulon_zebulonowicz

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-03-03 09:26:01