Księga Rodzaju 49,1-4

Autor: zebulon_zebulonowicz
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

„Potem wezwał Jakub synów swoich i rzekł: Zbierzcie się, abym oznajmił wam, co was spotka w przyszłości” Czyli potem wezwał, przywołał Jakub – Izrael synów swoich i rzekł: słowa, dźwięki, wibracje – nośniki mowy słów Jakuba – Izraela do synów swoich: Zbierzcie się, zgromadźcie się, abym oznajmił, powiedział mowę słów wam, synom swoim, co was, potomków synów Jakuba – Izraela spotka, czeka w przyszłości, przyszłe dzieje potomków synów Jakuba – Izraela „Zgromadźcie się i słuchajcie, synowie Jakuba, słuchajcie Izraela, ojca waszego !” Czyli zgromadźcie się, zbierzcie się w jednym miejscu i słuchajcie, mowy słów, synowie Jakuba – Izraela. Słuchajcie, mowy słów Izraela – zwycięzca, ojca waszego, Jakuba – Izraela synów Jakuba – Izraela ”Rubenie, ty jesteś pierworodnym moim, siłą moją i pierworodnym męskiej mocy mojej, pierworodnym co do godności, pierworodnym co do potęgi” Czyli Rubenie, nazwany według mowy słów, które rzekła Lea, żona Jakuba, gdy urodziła Jakubowi pierworodnego syna (Rdz 29,32) Ty jesteś pierworodnym, pierwszym urodzonym moim, Jakuba – Izraela synem. Siłą moją, oddziaływania informacyjne rozradzania się Jakuba – Izraela, i pierworodnym, pierwszym urodzonym męskiej mocy mojej, męskiego nasienia w rozradzaniu się przyczyny mojej, Jakuba – Izraela urodzenia się pierworodnego syna. Pierworodnym, pierwszym urodzonym co do godności, zaszczytnego tytułu, pierworodnym co do potęgi, skuteczna przewaga nad braćmi swymi. Analogicznie do Jezusa Zbawiciela pierworodnego doskonałego stworzenia przez Boga Wszechmogącego, w którym zostało stworzone wszystko (Kol. 1,15-16) „Burzliwyś jak woda, ale nie będziesz miał pierwszeństwa, boś wszedł na łoże ojca swego; splugawiłeś wówczas moje posłanie, na które wszedłeś” Czyli burzliwyś, skłonny do gwałtownych czynów, jak woda, rodzaj informacji, ale nie będziesz miał pierwszeństwa, prawo pierwszeństwa przed braćmi swymi (1Kron.5,1) Boś wszedł, położyłeś się z Bilhą nałożnicą ojca swego, na łoże, miejsce ojca swego, Jakuba – Izraela (Rdz 35,22) Splugawiłeś, odrażający czyn wówczas gdy wszedłeś na moje, Jakuba – Izraela posłanie, miejsce spania Bilhy z rozesłaną pościelą (Rdz 49,1-4)

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zebulon_zebulonowicz
Użytkownik - zebulon_zebulonowicz

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-04-14 18:57:15