Księga Rodzaju 49,31-33

Autor: zebulon_zebulonowicz
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

„Tam pochowano Abrahama i Sarę, żonę jego, tam pochowano Izaaka i Rebekę, żonę jego, tam pochowałem Leę” Czyli tam, w jaskini wzgórz wapiennych na polu Machpela, na wschód od Mamre, Hebronu w ziemi kanaanejskiej, przeklętych potomków synów Kanaana, syna Chama (Rdz 9,25) którą wraz z polem, na końcu pola Machpela nabył Abraham na grób dziedziczny od Efrona Chetyty (Rdz 23,19) Przeklętych potomków Cheta, syna Kanaana, syna Chama (Rdz 10,15) Pochowano Abrahama i Sarę, żonę jego, z jednego rodu Sema (Rdz 25,9-10, 20,12) Tam pochowano Izaaka, syna Abrahama i Rebekę, żonę Izaaka, córkę Betuela, syna Nachora, brata Abrahama z jednego rodu Sema (Rdz 22,23) Tam też pochowałem, pochował Jakub – Izrael Leę, żonę swoją, córkę Labana, brata Rebeki, żony Izaaka, syna Abrahama z jednego rodu Sema (Rdz 49,31, 28, 1-2) Tam też w jaskini na polu Machpela pochowany jest Jakub, syn Izaaka i Rebeki z jednego rodu Sema (Rdz 50,13) „Polę z jaskinią na nim nabyte zostało od Chetytów” Czyli pole z jaskinią na nim, która się tam znajduje i wszystkie drzewa na polu, na całym jego obszarze wokoło (Rdz 23,17-20) Nabyte zostało na grób dziedziczny potomków Abrahama z jednego rodu Sema (Rdz 49,30) Od Chetytów, plemienia potomków Cheta, syna Kanaana, przeklętego syna Chama (Rdz 9, 25) „A gdy Jakub dał ostatnie polecenia synom swoim, wyciągnął nogi swoje na łoże i skonał; i został przyłączony do przodków swoich” Czyli gdy Jakub – Izrael dał ostatnie polecenie, ostatni rozkaz wykonania synom swoim i synom Józefa, wyciągnął, wyprostował nogi swoje, rodzaj informacji swój na łoże, miejsce wyprostowania nóg i skonał, zakończone zostały oddziaływania informacyjne Jakuba, rodzaj informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji, informacja dla całości i o całości rodzajów informacji, i został przyłączony do przodków swoich, Abrahama i Izaaka, ojca Jakuba – Izraela z jednego rodu Sema (Rdz 49,31-33)

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zebulon_zebulonowicz
Użytkownik - zebulon_zebulonowicz

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-03-03 09:26:01