Księga Rodzaju 50,21-23

Autor: zebulon_zebulonowicz
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

„Nie bójcie się. Ja będę utrzymywał was i dzieci wasze. Tak pocieszał ich i przyjaźnie z nimi rozmawiał” Czyli nie bójcie się więc, że uczynię wam zło. Ja będę utrzymywał, dostarczał żywność wam, braciom swoim i dzieciom waszym, potomkom braci Józefa. Tak pocieszał, strapionych braci i przyjaźnie, nie wrogo z nimi, braćmi swymi rozmawiał, mówił słowa Józef i bracia jego „A Józef mieszkał w Egipcie wraz z rodziną ojca swego. A żył Józef sto dziesięć lat” Czyli a Józef miał siedemnaście lat, gdy sprzedali go do Egiptu bracia jego (Rdz 37,2) Józef był zarządcą jedenaście lat w domu Potyfara (Rdz ,1-6) Był więźniem dwa lata w domu dowódcy straży przybocznej faraona (Rdz 39,7-23; 40,3; 41,1) Józef miał trzydzieści lat, gdy król Egiptu ustanowił Józefa namiestnikiem całej ziemi Egipskiej (Rdz 41,41-46) Józef w Egipcie przez siedem lat obfitości urodzaju gromadził żywność (Rdz 41,47-49) Jak sześć dni stwarzania systemu duchowo – informacyjnej całości i siódmy dzień szabatu – sobota, odpoczynku dla naszego zdrowia (Rdz 2,2-3) Józef wysłał do ziemi kanaanejskiej braci swoich po ojca swego, aby przybył do Egiptu wtedy, gdy dwa lata trwał głód na ziemi (Rdz 45,6-11) Józef mieszkał w Egipcie dwadzieścia dwa lata bez rodziny ojca swego i bez ojca swego, a mieszkał w Egipcie siedemdziesiąt jeden lat wraz rodziną ojca swego. Ojciec Józefa Jakub – Izrael mieszkał w Egipcie siedemnaście lat, także życie Jakuba trwało sto czterdzieści siedem lat lunarnych według miesiąca synodycznego i syderycznego (Rdz 47,28) A żył, odbywały się oddziaływania informacyjne Józefa – rodzaj informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji, informacja dla całości i o całości rodzajów informacji przez sto dziesięć lat lunarnych. „I oglądał Józef prawnuki Efraima, a synowie Machira, syna Manassesa, urodziły się na kolanach Józefa” Czyli oglądał, rodzajem informacji do percepcji, Józef prawnuki, czwarte pokolenie potomków Efraima z dwóch rodów Sema i Chama, młodszego syna Józefa (Rdz 41,52) A synowie Machira wnuki Manassesa, trzecie pokolenie potomków Manassesa z dwóch rodów Sema i Chama, starszego syna Józefa (Rdz 41,51) Urodziły się, ukończył się proces oddziaływań informacyjnych, nasienia, informacja o całości rodzaju informacji z funkcjonalnie ukształtowanymi rodzajami informacji do poczęcia i rodzenia potomków danych od Boga Wszechmogącego, na kolanach, funkcjonalnie ukształtowany zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji dla formy ruchu Józefa, syna Jakuba – Izraela, potomka danego od Boga Wszechmogącego Rdz 50,21-23)

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zebulon_zebulonowicz
Użytkownik - zebulon_zebulonowicz

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-04-16 12:12:44