Księga Wyjścia 2,7

Autor: zebulon_zebulonowicz
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

"Wtedy siostra jego rzekła do córki faraona: Czy mam pójść i zawołać ci kobietę, mamkę hebrajską, by ci karmiła to dziecko ? " Czyli wtedy siostra, rodzaj informacji poczęty z tego samego mężczyzny i z tej samej kobiety, jego, brata swego poczętego z tego samego mężczyzny i kobiety, rzekła: słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów do córki faraona, rodzaj informacji poczęty przez faraona i żonę faraona: Czy mam pójść, funkcjonalnie ukształtowaną formą ruchu i zawołać, głośne słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów ci kobietę, rodzaj informacji funkcjonalnie ukształtowany zewnętrznie i wewnętrznie do poczęcia, rodzenia i karmienia dziecka, mamkę hebrajską, w zastępstwie kobiety, która poczęła, urodziła i karmiła, funkcjonalnie ukształtowanym zewnętrznie rodzajem informacji do karmienia rodzajem informacji hebrajską, od Hebera, ojca Joktana i Pelega, od którego wywodzą się potomkowie Abrahama, z jednego rodu Sema, by ci karmiła, rodzajem informacji to dziecko, młody rodzaj informacji (Wj. 2,7)

1
Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zebulon_zebulonowicz
Użytkownik - zebulon_zebulonowicz

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-04-16 12:12:44