L&M

Autor: Dax
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Odwrócił głowę w stronę nieznajomego trzymającego w powietrzu starca. Dopiero teraz zauważył, że w lewej dłoni trzyma on mały nóż o zakrzywionym ostrzu.

- Ratujcie...- wyszeptał Tim i położył się gwałtownie na plecach.

Piesek przeszedł obok zwłok i zatrzymał się przy nich. Obwąchał je chwilę i popatrzył na towarzyszy nieboszczyka. Ci odwrócili się błyskawicznie i wybiegli przerażeni z klubu.

Jeden z nich przysięgał potem, że w tym momencie widział, jak pies się do nich uśmiechał szczerząc kły i chichrając się. zupełnie jak człowiek. Komisarz Beckett nie odnotował tego, stwierdził, że świadek musiał być jeszcze pod wpływem jakiś narkotyków.

- Puszczaj, już nie będę... - ledwo wyrzęził starzec.

- Za późno. Pozdrów ode mnie diabła. I powiedz mu, że kazałem potraktować cię w piekle ze szczególnym zaangażowaniem.

Nieznajomy pokazał dłoń skrywającą ostrze. Zakręcił nim i schował do małej pochewki przy pasie. Wyciągnął obrzyna z kabury przy boku.

- Śmieciu.

Klub wypełnił grzmot wystrzału. Głowa starca eksplodowała ochlapując ścianę za nim krwią i mózgiem.

Nieznajomy z obrzydzeniem wytarł szkarłatną dłoń o obrus stolika.

- Nic Ci nie jest?- zapytał dziewczynkę.

- N-n-nnie- wyjąkała. Podskoczyła nagle, popatrzyła wystraszona na psa, liżącego jej dłoń.

- Zmykaj stąd. Ale już. - Nieznajomy sięgnął po swój plecak. Nie zwracał uwagi na dziewczynkę, która popłakując przytuliła jego psa.

- P-p-pprosze pana, jak on się wabi...? Co mu się stało w nogę...?- zapytała przez łzy.

- Kynos. Nie wiem. Takiego go poznałem. Pożegnaj się z nim ładnie. Musimy iść.

- Powodzenia, piesku!- dziewczynka pocałowała go w nos i puściła z objęć.

Nieznajomy zatrzymał się przy stoliku nieopodal wyjścia. Chwycił paczkę papierosów i przyjrzał się marce.

- Psiakrew.. L&M.- wyciągnął jednego i zapalił.

Wyszedł bez s

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Dax
Użytkownik - Dax

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2012-06-03 23:39:59