Love in the saddle 2

Autor: InezStanley
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 1

- Widzę siostra, że przywiozłaś moją dzisiejszą towarzyszkę- oznajmił i zrobił krok w moją stronę. Objął mnie w talii.- Na jego słowa jeszcze bardziej się zaczerwieniłam, a w brzuchu harcowały mi motyle. Zmusiłam się , by na niego spojrzeć. Miał cudne bursztynowe oczy .

Chłopak się do mnie uśmiechnął szeroko, ukazując urocze dołeczki od których nogi się pode mną ugięły.

- Cześć Matt- odezwałam się cicho i nieśmiało.

- Zapraszam.

Powiedziawszy to Matt wprowadził mnie i swoją siostrę do domu , gdzie z salonu słychać było dudniącą muzykę. Kiedy zobaczyła ,że na tej imprezie jest prawie cała nasza szkoła, nie mogłam w to uwierzyć. Zaczęłam się po kolei ze wszystkimi witać i poznawać nowe osoby, które kojarzyłam tylko z widzenia. Widziałam też ,że są tutaj  Jason i Michael , kumple mojego brata. Pierwszy zauważa mnie, Jason i macha do mnie ręką. Stał przy kominku w towarzystwie jakiejś blond dziewczyny i jeszcze jednej pary. Decyduję się do niego podejśc, ale najpierw muszę się przedrzeć przez tłum spoconych tańczących pary.-Fuj.

Kiedy docieram do miejsca, gdzie jest Jason od razu wpadam w jego ramiona. Kolejny jest Mike, którego wcześniej nie zauważyłam. Zamieniam z nimi kilka słów, oni przedstawiają mnie swoim dziewczyną. Vicky i Amber. Brunetki bliźniaczki. Nieoczekiwanie ktoś porwał mnie do tańca. Jakiś chłopak. Przez kolejne kilka godzin tańczyła, rozmawiałam i piłam poncz. Udało mi się kilka razy zatańczyć z Mattem. Wtedy czułam się jak w siódmym niebie. Choć większość imprezy bawił się z Nikki Cullen, która aż kleiła się do niego. Całowali się. Przytulali. Patrzenie na nich sprawiało mi bólu.- Zbytnio się tym nie przyjęłam, skoro on wolał ją ode mnie to trudno. Rzuciła się w wir tańców. Koło jedenastej, siedziałam już lekko wstawiona na sofie w salonie. Strasznie bolały mnie stopy.


Czuła na sobie, czyjś świdrujący wzrok. To Matt, był już nie żle wstawiony. 

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
InezStanley
Użytkownik - InezStanley

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2019-06-15 17:21:13