Ma³y kotek

Autor: Edytella
Czy podoba³ Ci siê to opowiadanie? 0

Ma³y kotek
 

Lucyna wysz³a za Piotra jak mia³a 18 lat. Nie by³a to mi³o¶æ z jej strony, ale taka by³a wola rodziny. Piotr by³ lokalnym businessmanem i dobrze mu siê wiod³o. Dziewczyna dostawa³a od mê¿a prezenty, zw³aszcza w sytuacjach, gdy na ni± nakrzycza³ albo co¶ obra¼liwego powiedzia³, przy tym Piotr kontrolowa³ jej ka¿dy ruch. By³o chorobliwie zazdrosny i uwielbia³ robiæ ¿onie zdjêcia.

            Pewnego razu do ogrodu Lucyny przypl±ta³ siê ma³y kotek. Kobieta nawet nie wiedzia³a, ¿e on jest w ogrodzie, ale do drzwi zadzwoni³ policjant i powiedzia³, ¿e ma³a dziewczynka p³acze i czeka na swojego ma³ego przyjaciela. Lucyna odda³a zgubê, a policjantem okaza³ siê Darek – policjant z komisariatu w My¶lenicach.    Tak zaczê³a siê znajomo¶æ.

            Darek okaza³ siê mi³o¶ci± Lucyny, ale ta ba³a odej¶æ siê od mê¿a, który rz±dzi³ My¶lenicami. Obawia³a siê jego zemsty. My¶la³a, ¿e mo¿e zamkn±æ j± w domu i nie zechce wypu¶ciæ.

            Darek siê denerwowa³, a Lucyna jak to Lucyna pewnie nie zrobi³aby nic gdyby nie…

             Na Rynku w My¶lenicach stoi pomnik Fortuny na koniu. Jest naprawdê ogromny. Pewnego dnia Piotr wymy¶li³ sobie, ¿e chce mieæ zdjêcie Lucyny w³a¶nie na tym koniu i kaza³ siê kobiecie na niego wdrapaæ.  Dziewczyna pocz±tkowo opanowa³a, ale Piotr by³ nieugiêty. Co mu siê zamarzy³o to musia³o byæ realizowane. Tak by³o i tym razem.

            O dziwo Lucyna wdrapa³a siê na konia. I wtedy Piotr nakaza³ jej puszczenie r±k. Ta wykona³a polecenie.   I wtedy sta³a siê tragedia. Lucyna spad³a z marmurowego  konia.  Ca³e zdarzenie obserwowa³ bezsilny Darek. Natychmiast podbieg³ do Lucyny i wezwa³ karetkê.

            Lucynê odwieziono do pobliskiego Borka.  Tam by³ szpital. Dozna³a wytrzêsienia mózgu i z³ama³a nogê. Darek by³ przy niej dzieñ i noc.

            Policjanci z My¶lenic przes³uchiwali za to Piotra na okoliczno¶ci zdarzenia. Powiedzieli mu, ¿e wchodzenie na pomniki jest zabronione. Przes³uchano, tak¿e Lucynê i Darka. W koñcu Piotr otrzyma³ zarzut.

            To wszystko przepe³ni³o goryczy i Lucyna powiedzia³a, ¿ e ju¿ siê Piotra nie boi i chce resztê ¿ycia spêdziæ z Darkiem. Policjant tylko na to czeka³. Po wyj¶ciu ze szpitala kobieta wyst±pi³a o rozwód.

            Lucyna i Darek s± dzi¶ szczê¶liwym ma³¿eñstwem i doczekali siê nawet trójki dzieci.

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz byæ zalogowany, aby komentowaæ. Zaloguj siê lub za³ó¿ konto, je¿eli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Edytella
U¿ytkownik - Edytella

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-03-21 12:06:15