MELODIA cz.4

Autor: Mayene
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Chyba że…Może tak jest lepiej. Może niech cały świat roztrzaska się o kierownicę życia, zniszczy w huku i eksploduje bólem?!

Są gorsze rzeczy niż wypadki…

Jean, są dużo gorsze rzeczy niż to co widziałeś…

Ale nikt nie urzeczywistniał tego iluzją z własnego umysłu.

Nikt nie widzi świata tak…jak potrafię to robić…

Boję się samego siebie.

 

Skrzypce odezwały się znowu. Dobiegały z pokładu vaporetto, który już nigdzie nie wypłynął. Ruszyłem w stronę tych dźwięków, ogarnięty tym dziwnym stanem pomiędzy, gdy jeszcze wierzysz, że nad tym panujesz ale widzisz już swój koniec i chce ci się gorzko śmiać.

Skrzypce uosabiały wszystko co złego dotąd się stało. Wszystko co przydarzyło mi się do tej pory. One porwały za sobą Martę i sprawiły, że znalazłem się tutaj. W tej chwili znajdowałem się w takiej desperacji, że ich dźwięk budził we mnie niebezpieczne myśli. Chciałem uciszyć je swoją iluzją. Zadławić te dźwięki. Chciałem by ktoś zaczął jęczeć i błagać o litość. By to była ona i tylko ona. Z wola budziła się we mnie wściekłość. Jak nikt inny znałem grozę budzącego się trzewi umysłu koszmaru. Myśl o tym, że los ofiar tej kobiety był tak nieskończenie okrutny budził we mnie pierwotne instynkty.

Ostatni krwawy pocałunek…

Przedarłem się przez tłum i nareszcie ją zobaczyłem.

Początkowo poczułem gorzkie rozczarowanie.

Dziewczyna w długiej spódnicy o jaskrawo ufarbowanych włosach, chuda niczym śmierć i blada niemal jak jej półprzeźroczysta bluzka, grała pośród ludzi, nieświadomych zupełnie niebezpieczeństwa. Jej twarz kryła się w cieniu purpurowych włosów. Miałem w sobie tyle samo taktu w tej chwili co pierwszy lepszy narkoman i po prostu chwyciłem ją za rękę, gdy grała. Drugą wyrwałem jej skrzypce, całkiem zwyczajnie na pierwszy rzut oka. Nic szczególnego. Jednak w moich oczach były narzędziem mordu, w mojej głowie obrazowały krew, łzy i cierpienie konających.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Mayene
Użytkownik - Mayene

O sobie samym: Piszę opowieści, kocham muzykę i wiele czytam. Jestem eklektyczna, jak sądzę. Próbuję odbudować swój świat.
Ostatnio widziany: 2024-04-04 18:53:15