Miłość podziemna I

Autor: ARTa
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

W całym amoku związanym z akcją Michał nie zapomniał o tajemniczej dziewczynie. Widział ją tylko raz. Nie wiedział kim była. Postanowił w jakiś sposób dowiedzieć się o niej czegoś więcej. Jednak nie mógł po prostu zapukać do drzwi i zadać pytania: „ Kim pani jest?” Doszedł do wniosku, że musi znaleźć narzeczoną. To dałoby pretekst do zorganizowania małej uroczystości dla zapoznania się z najbliższym sąsiedztwem. Wyprawiliby małe przyjęcie. Tak to dobry pomysł. O fikcyjną narzeczoną nie było trudno. Michał by atrakcyjny i pociągający dla płci przeciwnej, a wśród łączniczek było wiele wzdychających do niego dziewczyn. Jednak on nie bardzo zwracał na to uwagę. Wojna uśpiła w nim pragnienie miłości, które przerodziło się w wolę walki. Jednak dziewczyna w mieszkaniu Niemca obudziła w nim dawne uczucia. Mimo, że jej nie znał zagościła w jego dawno niezamieszkałym sercu. Nawet jeśli była Niemką…

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
ARTa
Użytkownik - ARTa

O sobie samym: Piszę z zamiłowania. Szanuję literaturę i wymagam tego od innych.
Ostatnio widziany: 2011-07-20 19:52:42