Moc bursztynu cz-3

Autor: annakowalczak
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

- Przepraszam mamo, poniosły mnie nerwy – powiedział ze skruchą.   

- Wiesz Tomku, mam propozycję – odezwała się ciepło.

- Jaka to propozycja?

- Zjedzmy kolacje, bo robi się późno…

- To jest myśl. Najpierw coś przekąsimy, potem napijemy się piwa, bo właśnie przywiozłem, jakie lubisz – wszedł jej w słowo.

- Dzięki. Ale chcąc zjeść smaczną kolację, trzeba ją najpierw uszykować. Nie sądzisz?

- Też prawda – przytaknął. Wyjął z kieszeni komórkę i zadzwonił po pizze. – Za pół godziny dostarczą nam kolację – powiedział do zaskoczonej matki i pocałował ją w nos.

 

Bywają ludzie, którzy podejmują natychmiastową decyzję, która przeważnie jest trafna. Są tacy, którzy się bardzo długo zastanawiają, w końcu nie podejmują jej wcale. Są jeszcze inni, którzy włączają muzykę i dumają przy kawie lub nad lampką wina. Natomiast ci ostatni, należą raczej do rzadkości, żeby wszystko do końca przemyśleć, potrzebują samotności, ciszy i spokoju. Właśnie do takiego typu ludzi należy Małgorzata.

Do tej pory nie musiała się nad niczym zastanawiać, gdyż robił to za nią Norbert. Jednak w tej chwili jest inaczej. Skoro została sama musi liczyć na swoje własne siły i jakoś sobie radzić. Nie kłamała, kiedy podkreślała, że jest sama w dużym mieszkaniu o wysokim czynszu. Patrzyła na świat trzeźwo i z otwartymi szeroko oczami, żeby nie zauważyć, co się święci.

Tomek więcej czasu spędzał w Berlinie u swojej dziewczyny, niż we własnym domu. Początkowo jej to nie przeszkadzało. Jednak kiedy się dowiedziała, że to coś więcej jak przelotny romans - zmieniła zdanie. Mówiła wprost, że bardzo lubi Martę, ale nie widzi w niej żony swojego syna. Dała również do zrozumienia, że powinien sobie znaleźć polską dziewczynę.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
annakowalczak
Użytkownik - annakowalczak

O sobie samym: Napisz kilka słów o sobie
Ostatnio widziany: 2018-12-26 19:20:59