Mój ch³opak nie jest gejem

Autor: AkFa
Czy podoba³ Ci siê to opowiadanie? 0

wiedzieæ, ale tak, to co¶ „jakby” chodzi o ciebie. Ale nie do koñca, to skomplikowane. Nie zrozumia³by¶.

 –Wci±¿ to powtarzasz. Mo¿e spróbuj i siê przekonamy. Mo¿esz byæ zaskoczony. Czy zrobi³em co¶ z³ego, ¿e nie chcesz mi powiedzieæ? – Kyle nie móg³ sobie nic takiego przypomnieæ, ale te¿ nie móg³ sobie przypomnieæ nic mi³ego, co dla niego zrobi³. Bryan znów tylko pokrêci³ g³ow±. Jego plecy zesztywnia³y trochê.

– Bryan, powiedz mi…

– No w³a¶nie nie zrobi³e¶ nic, nic kompletnie. I w tym problem. Och ja wierzê, ¿e nie z twojego punktu widzenia, ale wierz mi, to problem.

– To powiedz, o co chodzi i to zrobiê, je¶li to takie istotne.– Có¿ zgadzanie siê na cokolwiek w stanie podniecenia generalnie nigdy nie by³o m±dr± rzecz±, ale mia³ nieodpart± potrzebê pocieszenia Bryana. To by³a tylko kolejna z kilku rzeczy, których nie pojmowa³, a lista gwa³townie ros³a z minuty na minutê. Bryan niespodziewanie na przyk³ad zareagowa³ ca³kowicie nieprzewidzianie. Westchn±³ g³o¶no, ¿a³o¶nie gdzie¶ z dna duszy i znów obj±³ go za szyjê, przysuwaj±c siê tak, ¿e ich torsy przylega³y do siebie ¶ci¶le.

– Widzisz problem polega na tym, ¿e teraz na serio powinienem siê w¶ciec, albo gorzej wybuchn±æ p³aczem. Bo wierz mi, nie zrobi³by¶ tego, o czym mówiê. I wiesz to jest takie smutne, takie okropne. To, czego chce a co mam to dwie tak ró¿ne rzeczy, ¿e nie ma szansy, aby spotka³y siê w tym samym ¿yciu, które mam do dyspozycji. Chryste pewnie gdybym chcia³ siê zastrzeliæ przyk³adaj±c sobie lufê do skroni to skoñczy³bym z odstrzelonym palcem u nogi.– Bryan jednak nie wytrzyma³ i znów siê rozszlocha³.– I zobacz, jakie to ¿a³osne, ryczê w sercu nosz±c nadziejê, ¿e jednak wiedziony lito¶ci± zgodzisz siê. A nie chce twojej lito¶ci. My¶l o tym sprawia, ¿e widzê na czerwono!

– Znów zaczynasz bredziæ, zdajesz sobie z tego sprawê? – Kyle zapyta³ lekko ju¿ zirytowany. Chwyci³ w gar¶æ blond w³osy Bryana, które by³y d³u¿sze na czubku i odchyli³ jego g³owê do ty³u, niewiele, ale przynajmniej na tyle, ¿e byli nos w nos. Z jêkiem frustracji Kyle odgarn±³ opadaj±c± na jego twarz grzywkê, facet potrafi³ siê kamuflowaæ!

– Po prostu powiedz to!

Bryan zacz±³ gwa³townie potrz±saæ g³owê, w koñcu po minucie przytkn±³ swoje czo³o do czo³a Kyla.

– Wiesz, co jest naj¶mieszniejsze? ¯e to perfekcyjnie Ok, ¿e nie mo¿esz. Rozumiem, ¿e to po prostu nie mo¿liwe. Nie powinienem byæ taki zaskoczony. Nie …nie…

– Znów przesta³e¶ mówiæ z sensem. Czy to nadal ten sam …problem, z którym wróci³e¶ do domu? – Kyle spróbowa³ znów delikatnie i spokojnie. Ile czasu mo¿e trwaæ jedno za³amanie? Czy to zale¿y od ilo¶ci dylematów? Czy mo¿e mo¿na w ramach konkretnej depresji zaraz zaliczyæ kilka innych drêcz±cych nas spraw?

Bryan otar³ mokry policzek o jego i wtuli³ twarz w jego szyjê. Je¶li zaraz nie przedstawi jakiego¶ konkretnego wyt³umaczenia to Kyle wywali go z kolan i koniec z przytulaniem. Jego ¿yciowa szansa przepadnie. Nie mo¿e do tego dopu¶ciæ. Nawet, je¶li skoñczy³oby siê to dla niego skopaniem ty³ka. Czu³ siê wystarczaj±co podle, ¿e wielkiej ró¿nicy by nie odczu³.

– Ok powiem tak.– Wzi±³ g³êboki oddech.– To czê¶ciowo ten sam problem, ale nie do koñca. To, co dzi¶ siê sta³o by³o, by³o naprawdê straszne. Jak kwintesencja wszystkich moich poprzednich problemów spleciona, st³amszona w j

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz byæ zalogowany, aby komentowaæ. Zaloguj siê lub za³ó¿ konto, je¿eli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
AkFa
U¿ytkownik - AkFa

O sobie samym: Pisarka z zami³owaniem do czytania. Piszê i publikujê opowiadania i ebooki, po¶wiêcone zwi±zkom i mi³o¶ci mê¿czyzn (M/M). Moje opowiadania mo¿na przeczytaæ m.in na moim blogu www.akfa-dreamlandpress.blogpsot.com. Moje ebooki mo¿na nabyæ na http://wydaje.pl/ebooks/show/826/Ile-jest-prawdy-w-prawdzie Zapraszam tak¿e wszystkich bardzo serdecznie na moj± stronê internetow± www.myspaceintheworld.wordpress.com Opinie i komentarze zawsze bardzo serdecznie widziane Pozdrawiam
Ostatnio widziany: 2014-01-22 12:04:28