NIE MA PENELOPY

Autor: wolfhorse
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

- Przestań!!!

- Płacisz, znowu płacisz, choć wydawało ci się, że dziś będzie za darmo. Nic nie ma za darmo! Wszystkie jesteśmy dziwkami!!! Nie, nie dziwkami, klientkami raczej, klientkami płacącymi ciałem za wejście do waszego wnętrza. To nie wy wchodzicie, wam się tylko tak wydaje.To my, otwierając się na was, wpuszczając was w siebie, dobieramy się do waszej osobowości, do tego co w was najtajniejsze, najskrytsze, najbardziej intymne, z czym chcielibyście schować się przed całym światem. Jesteśmy wam potrzebne, niezbędne, nawet jeśli pozornie nami pogardzacie., nawet kupujecie nas za prochy, albo pieniądze.Tak naprawdę możemy się bez was obejść, jesteście nam zupełnie niepotrzebni...

- Przestań! Przestań się śmiać!

- Nie chce mieć z tobą dziecka. Nigdy nie chciałam. To taki głupi żart. I to też. To tylko maka kartoflana. I nie puściłam się, żeby ja kupić. Nie puszczam się za pieniądze. Po prostu zakochałam się. Albo miłam ochotę się się odkochać. Albo

zwyczajnie swędziła mnie cipka...

- Nie płacz... No, nie płacz, proszę... Przestań, do kurwy nędzy, ryczeć!

- Zerżnij mnie proszę, zaraz, natychmiast, zerżnij, jak ostatnią dziwkę, zbij proszę, błagam, ja nie chcę... nie mogę... nie wytrzymam...
*
Tak. Policzek. Jeden, drugi, trzeci, żeby ochłonęła, żeby przestała. Jeszcze jeden. To go podnieca, to zaczyna go podnieca. Juz nie uderz, żeby ja uspokoić. Uderza, bo sprawia przyjemność jemu samemu, bo skulona, siąkająca nosem, biedna, jest taka podniecająca. I ta wystająca spod skulonych nóg kępka wilgotnych włosów, ten wysunięty mokry języczek i to chlipanie. Powoli dotyka językiem tej kępki włosów. Nogi posłusznie rozchylają się. Całuje delikatnie, jakby chciał jej wynagrodzić tę chwilowa brutalność i czuje, jak w jej ustach, jej delikatnych, wilgotnych ustach... nie, to niemożliwe, nie wytrzyma, już, już, już...

- Miało być w proszku... ale nie szkodzi. *
- Spadam.
- Zaczekaj.

- Na co?

- Na nic.

- No, właśnie. ........................................................................................................................... - Końcowy. Wysiadamy!

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
wolfhorse
Użytkownik - wolfhorse

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2018-06-01 12:41:34