Niekonwencjonalne ogłoszenie z sieci

Autor: gabolek000
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

A ja tam myślę, że jestem ideałem. Wiecie, coby nie było to prawdziwych ideałów nie ma… ale jestem ja. I dla siebie w każdym calu jestem idealna.

Popatrzcie no tylko na moje piękne włosy spływające delikatnymi falami po plecach, albo na te pełne usta, które sprowadzają myśli niejednego faceta na zły tor. A moje oczy? Niesamowicie niebieskie, porywające każdego swą głębią. Drobniutkie ciałko z krągłościami i pokaźnym biustem, długie jak na mój wzrost nogi oraz olśniewający uśmiech. Czy to nie przypadkiem opis Twojej wymarzonej drugiej połówki? Ja już bym się zakochała! A Ty, drogi chłopcze? Jeśli mnie pragniesz, szepnij tylko słówko, a to wszystko będzie Twoje. Licz się jednak z pakietem pewnych bonusów załączonych do mojej osoby: temperamentem przejawiającym się przy każdej nadarzonej okazji, stertą ubrań i kosmetyków porozwalaną po całym Twoim domu czy nadszarpnięciem miesięcznego budżetu – w końcu facet powinien utrzymywać swoją kobietę.

Mnie to obojętne czy w domu masz syf, czy względny porządek. Nie przeszkadzają mi brudne talerze zalegające w zlewie już jakiś czas. Zawsze możemy przerzucić się na papierowe jednorazówki. A gotowanie? Jeśli chcesz, odgrzeję Ci obiad, ale może lepiej będzie, gdy to Ty coś przygotujesz, bo mój pobyt w kuchni grozi kosztownym remontem. Mogę wyprać Ci ubrania i nakarmić kota, pójdę dla Ciebie do sklepu po piwo i chętnie spędzę Tobą wieczór oglądając mecz. Mój drogi, czy wiesz że istnieją wspaniałe ćwiczenia dla par? Możemy chodzić razem na siłownię – Ty w ramach rekreacyjnych, a ja jako Twoja prywatna mobilizacja. Wyprasuję Ci koszulę, abyś nie musiał za każdym razem biec do swojej mamy i z chęcią doradzę na zakupach.

Kiedy wrócisz wieczorem z pracy, zmęczony i zestresowany, pomogę Ci się zrelaksować. Będziesz mógł leżeć i odpoczywać, napawając się moim wdziękiem. A może najdzie Cię ochota na coś innego? Jestem w stanie zapewnić Ci wszystko to, czego potrzebujesz najbardziej.

To jak, jesteś zainteresowany moją osobą? Cóż, ja Twoją również. Pamiętaj, jeden mail i już jestem Twoja! 

Daniele xxxx

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
gabolek000
Użytkownik - gabolek000

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2017-04-27 17:45:53