Nieuchronna Inwazja Pionków

Autor: leila
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

ŻAŁOŚNIE PRZEŹROCZYSTYCH DO ODWOŁANIA WYKLĘTYCH SPOŁECZNIE

TRĘDOWATYCH FRAJERÓW

 


- (…) nie do wiary przyjaciele spierdalają,

zawijają się towary, nikt Cię nie odwiedza, nikt nie dzwoni czary ?

Tak to jest! Kiedy pęgi nie ma, kiedy nie masz co jeść!

 


Wtedy dopiero widzisz kim w istocie jesteś w oczach tego peletonu osobliwości Fałszywych Pionków, którymi dotychczas się otaczałeś, ONI Cię otaczali drepcząc za Tobą niczym pudle na smyczy krok w krok. Zero. Nikt. Ofiara. Teraz opisują Cię nieco odmienna gamą pieszczotliwych epitetów dotąd zupełnie nieznanych.

 


- PSTRYK!!! Dematerializują się dosłownie wszyscy! Pozostawiając Nas samych sparaliżowanych, oszołomionych oraz ogromną zadrą w miejscu po wyrwanym brutalnie sercu, abyśmy w pojedynkę toczyli walkę z własnymi majakami zmanipulowanych uczuć, którymi bawili się Ci, których kochałeś najmocniej.

 


PUFF! Pęka fantastyczna różowa bańka specjalnie niekrygowanego świata. Perfekcyjna fantasmagoria rzeczywistości znika, bezpowrotnie ulatnia się i rozpływa w powietrzu podobnie jak Ty, Twoje marzenia oraz Wasza przyszłość, jakiej przecież nigdy w tym wymiarze nie było. Pojebałeś Galaktyki… Niestety…

 


Zatraciłeś się w niezwykle piękniej sztuce subtelnie utkanej anielskimi nićmi perfidii, hipokryzji, wpatrzony w misternie haftowaną sieć kłamstw zmysłowo szeptanych oraz powtarzanych nieustannie setki, tysiące, miliony... razy przez cały ten czas bycia Razem…

a jednak Osobno...

 

 

 

 


* załączone cytaty są fragmentem utworu jednego z najbardziej charakterystycznego oraz rozpoznawalnego na muzycznej scenie polskiego rapu : Liroy - " Kiedy jesteś na dnie"

nagrania pochodzącego z albumu : " Dzień Szaka'la" z 1999r

poniżej załączam link i serdecznie zapraszam do odsłuchania:

 

 

 

https://www.google.com/search?gs_ssp=eJzj4tFP1zcsNjAtNy0wzjJg9JLOySzKr1TIzkxNqVTISi0uST06WyEvUSElLzMVAC6CDuM&q=liroy+kiedy+jeste%C5%9B+na+dnie&oq=liroy+ki&aqs=chrome.2.69i57j46l3j0l3.6621j0j9&sourceid=chrome&ie=UTF-8

 

 

 

 

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
leila
Użytkownik - leila

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2021-02-07 21:36:18