OGRODNICZKA. Króliczki

Autor: kkodik
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

                                                             KRÓLICZKI

   Cała noc minęła Ogrodniczce na podekscytowaniu. Chodziła z kąta w kąt, a to zerkała na zgaszone szkiełko ( w końcu w nocy nic ciekawego w nim nie ma  miała bowiem ustawiony wygaszacz  na obraz księżyca w pełni) ) , a to wychodziła na ganek i zerkała w dal a to cofała się i patrzyła na swoją busolę ścienną.   To już drugi czar .Najpierw tajemnicza Kołomyjka teraz echolalie  głosowe. Ale co tam. Ogrodniczka już od piątej rano włączyła teleprzekaźnik ,   by nieustannie wśród domowych obowiązków spoglądać na niego .

Oczywiście czas wypełniania pisaniem na mobilu , a także komunikacją  głosowymi z wybranymi Kniaziami. Już wcześniej założyła plan,  iż będzie prowadzić co najmniej godzinne poranne dysputy na tematy ogólno-  społeczne na przemian z Kandydatami. Wieczorem także sesja minimum godzinę W ten sposób nie zauważała ortografii w ich wypowiedziach a raczej zwracała uwagę na składnię i inteligencję którą chyba jednak podzielić się nie mogli. To , że  mieli mózg w formie sześcianu i kuleczkę która odbijała się o ścianki wcale nie przeszkadzało jej. Ale cóż najprostsze rozwiązania są najskuteczniejsze. Chłopcy bezustannie napierali na kolejne randkowanie. Na razie Ogrodniczka postanowiła jednak  sobie darować takie amory , choć planowała już namiętny wieczór choć z jednym z nich. Nie liczyło się uczucie a raczej pierwotna dzika natura która w kompozycji z otaczającym Ogrodniczkę pejzażem niewątpliwie dawała o sobie znać. Po za tym, generalnie była osobą nie co dziwną , i jedynym jej  dialogowym partnerem .  oprócz Królewiczów zapatrzonych przez słynne różowe okulary ( w końcu Królewicze nie noszą innych) firmy Optical Zamaz  ,który  prowadził z nią konwersacje -  była Ona sama.

 

Z niecierpliwością i z błyskiem w oczach położyła się na kanapie cała drżąc z ciekawości i już przed ósmą wpatrzyła się w szkiełko. Wcześniej nakarmiła słoninką ze świeżego uboju ptaszątka tak licznie zgromadzone na małym tarasiku. Które z ciekawością zerkały przez okienko na na to co się dzieje świergoląc do siebie trutu srutu tutu .

Rozpoczęła się audycja. Na ekranie pojawiła się czołówka cyklicznego programu „Hobby i Biznes w krainie Człapaczy  ” prowadzącymi byli wybitni znawcy każdego tematu ,wszechobecni na każdym kanale Ambroży Wypisz – Weksel  oraz Dalmatynka Przekręt – Żyrantówna.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
kkodik
Użytkownik - kkodik

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2017-04-03 11:14:56