OGRODNICZKA. Króliczki

Autor: kkodik
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Program rozpoczynał dokument o życiu Króliczków . A właściwie ich tragedii. O bezdomności – gdy zamiast norek i jam muszą szukać swojego schronienia w miejscach nie dla nich przeznaczonych. O tym jak są traktowani przez plebs i plebejuszy , którzy polując na nie pragną je usmażyć i upiec. O tym jak zdezorientowane  uciekają z wymyk biegnąc na oślep wpadając wprost w paszczę niedźwiadków. O ich hodowli i genetycznych aspektach kolorystyki ich sierćsiuszek , o diecie bez horesterolu, oraz opłacalności bez gotówkowej.

Potem nastąpił komentarz prowadzących i rozmowa z gośćmi. Jak pomagać króliczkom. Jak stworzyć własny domek dla nich połączony z treningiem i biznesikiem. Oczywiście jako hobby.

 

Ogrodniczka była urzeczona. Tak tak - klaskała w rączki podskakiwała jak małe dziecko. Nawet wzięła hula hop i wrzuciwszy na bioderka wywijała nim od stópek do główki. Tak to będzie moje hobby. Ja , króliczki i królewicze. Pozostawało stworzyć biznes plan, reklamę i zaistnieć. Szlag trafi wszystkich i wszystkie te łachudry z pobliskich Królestw – pomyślała.

No dobrze . Skoro już wiem co zrobię Czas na relaks. Postanowiła uczcić swój pomysł wieczorynką z jednym z Królewiczów.

 

 

.

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
kkodik
Użytkownik - kkodik

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2017-04-03 11:14:56