OGRODNICZKA

Autor: kkodik
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

I cud . Cuda nad Cuda. Jaki tylko może zdarzyć się w bajce. Nagle z wnętrza telewizora ktoś zapukał. Dźwięk się rozniósł po komnacie .Ogrodniczką wstrząsnęło. Az zamarła .

Przestraszona z niedowierzaniem zerknęła na ekran : A tu Mrówka Poligamka  patrzy na Nią swoimi wielkimi wielosoczewkowymi oczkami .Patrzy i zalotnie mruga .

- Nie nie, to nie możlwie, to sen,. Cholera co ja piłam? – powiedziała do siebie Ogrodniczka

 Mrówka Poligamka Kołomyjka odezwała się   . Ogrodniczko , Ogrodniczko nie wiesz jak zakolomyjkować dwóch królewiczów naraz? Biedactwo moje .Udzielę ci kilku wskazówek. Ogrodniczka jak zaczarowana słuchała.

 A Kołomyjka rozsiadła się za ekranem na liściu paprotnika , podparła plecy sosnową igiełką  i zaczęła wykład.

  „ Musisz koniecznie nauczyć się dbać o swoje bezpieczeństwo i własny interes. Dwóch Królewiczów to żadne kłopot. Ja działałam z kilkoma Mrówami  naraz i pierwszy Mrów nie dowiedział się o drugim  Mrowie ,a  trzeci Mrów o pierwszym Mrowie.

  Gdy tylko zauważysz ,że jaki Królewicz będzie miał podejrzenia lub zacznie dopytywać się Ciebie Ogrodniczko o jakieś rzeczy a Ty wiesz ,że to może być gwoździk do twojej trumienki i zaśniesz na wiele tak jak bidulka Śpiąca Królewna  zastosuj poniższe sposoby.

Więc słuchaj Ogrodniczko uważnie.

Jak skutecznie ściemniać:

  Pierwszą zasadą w sztuce ściemy jest wewnętrzne opanowanie. Jeżeli nie chcesz wzbudzać podejrzeń, musisz postarać się o zachowanie wszelkich pozorów spokoju. Nie może Ci  drżeć głos, musisz zapanować nad poceniem się rąk czy jąkaniem. Ewentualne zmieszanie najlepiej pokryj czarującym  uśmiechem  i lekkim  pocałunkiem  w usta.

  Ściemniaj  prosto w oczy i panuj  nad gestykulacją. Tym, co może Cię  zdradzić jest na pewno spojrzenie. Kiedy ściemniamy , mamy tendencję do patrzenia wysoko w prawo, ponieważ wykorzystujemy wtedy twórcze myślenie, za które odpowiedzialna jest prawa półkula. Dlatego musisz kontrolować ten odruch, a także nie uciekaj  wzrokiem od  partnera. Co ciekawe, objawem konfabulowania jest również pocieranie palcem nosa i dotykanie twarzy rękoma, zwłaszcza okolic oczu.  Są to zatem gesty, na jakie musisz  uważać Ogrodniczko

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
kkodik
Użytkownik - kkodik

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2017-04-03 11:14:56