Pocałunek diabła

Autor: Leila
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Dla nieobytej i nieświadomej Blair zasady, które wyznawał czarujący mężczyzna były dalekie i obce. Chwile z Tajemniczym Kochankiem były dla niej wszystkim. Zamykał ją w sidłach szeptanych, uroczych słów.Słodkimi obietnicami zaskarbił sobie zaufanie młodej kobiety. Uśpił jej czujność. Pocałunkami ucinał wszelkie pytania i niedomówienia. Pod naporem pieszczot, sprawiał, że zauroczona dziewczyna zapominała o otaczającej ich rzeczywistości.

Idylla nie trwała zbyt długo. Po kilku spotkaniach Biznesmen znudził się nastolatką, bo na celowniku pojawiła się kolejna ponętna Białogłowa.

     Nie zadzwonił więcej, nie zaproponował kolejnego spotkania. Zapomniał o niej natychmiast, dzieląc rozkosz, z nowo poznaną długonogą blondynką. Tym samym zamykając swój umysł przed czystymi i szczerymi uczuciami, jakimi obdarzyła go Blair.

Kolejne serce zostało złamane. Wrażliwa dusza została zdeptana. Wstydliwe marzenia zostały zrujnowane. Kruchy świat zburzony, ale z pozostałych zgliszczy narodziło się nowe, wyjątkowe, wspaniałe życie…

 

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Leila
Użytkownik - Leila

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2021-02-07 21:36:18