Polowanie na Czeladnika

Autor: MetthewYT
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Po krótkich przygotowaniach do zaklęcia umieścił kryształ w fiolce z naparem z Owoców Białej Jarzębiny. Fiolkę umieścił w małej misce z węglem drzewnym. Uniósł ręce i umieścił je nad miseczką po czym zaczął recytować: “Terra de aqua, ignis ex aere, morte vivi”. Tekst zaklęcia musiał powtórzyć kilka krotnie zanim zadziałało. Gdy czar już skutkował węgiel zaczął się palić a fiolka z zawartością rozpoczęła się palić czarnym płomieniem. W momencie kiedy kiedy wydzielał się biały dym, Lectus uniósł nad misą, flakonik z eliksirem. Kolor mikstury zamienił się z błękitnego na fioletowy a następnie z fioletowego na krwiście szkarłatny. Cały płyn nalał do kubka wykonanego z niedźwiedziej kości. Zawartość naczynia wypił jednym zamachem jak Homuculus kubeł mleka, typowego alkoholu małych ludzi. Z małego nosa Primus'a małym strumykiem zaczęła płynąć krew. Świat widziany przez niego zaczął się powoli rozmywać. Zatracanie się trwało około 2 uderzeń, po czym upadł na ziemie bezwładnie.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
MetthewYT
Użytkownik - MetthewYT

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2017-05-27 22:54:28