Pozbawiona molekuł emocji

Autor: leila
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Pozbawiona molekuł emocji

 

 

 

... Już…

 

 

 

jakiś czas temu zastanawiałam się nad swoim limitem gorzkich słów, liczbie cierpkich obelg oraz ilości dni poniżenia zanim dźwigany ciężar mnie wreszcie zwyczajnie przygniecie i zakończy raz na zawsze to piekło krzyżowej gehenny. Ile jeszcze zniosę tych okresów wypełnionych wyłącznie bólem, łzami oraz poczuciem bycia nikim dla partnera, rodziny, przyjaciół, innych ludzi. Również dla siebie, a może przede wszystkim nic nie wartym zerem. Po tylu latach ciągłego upadania i podnoszenia się z kolan wiem, że nie mam żadnych szans na zwycięstwo. I prędzej czy później i tak przygniecie mnie miażdżące tsunami krytyki. Absolutnej plejady zachowań, słów czy gestów niewybaczalnych, których ignorować wieczne zwyczajnie się nie da… Po 30 latach udawania poddaje się i pozwalam mojemu umysłowi spokojnie umrzeć dopijają powoli ostatni śmiercionośny kielich. Bezpowrotnie zawieszając się w próżni wiecznej hibernacji. Bez udziału ludzi.

 


...Kiedy...

 

 

 

przestałam odczuwać, doświadczać czy myśleć zrobiło się nagle zupełnie pusto wokół mnie. Zupełnie prosto, lekko, przyjemnie… Nareszcie nad niczym się nie zastanawiając… Jednak z wciąż żywym, niezłomnie bijącym wrażliwym sercem, które cierpliwie czeka wypatrując na horyzoncie wielkiej miłości niemającej nigdy nadejść. Od dawna przestając dodawać kolejne wyrwania i bezsensowne odradzania, tam gdzie nie było nadziei ani kogo kochać, w jakim celu dalej walczyć, skoro otacza mnie jedynie pustka, cisza oraz ciemność mroku. Otulająca swą czernią zduszone widmo duszy. Zatrzymują raz na zawsze krąg życia, utopii kolejnych narodzin i śmierci, niechcianych powrotów, nowych postaci oraz odrzucanych wcieleń, ale z tym samym durnym sercem, które chciało kochać. Dzięki Bogu pochłonęła je wreszcie głębia nieskończoności, gdzie dobiłam to ostatnie żałosne brzmienie swego piekielnego piętna przeznaczenia…

 


… Czując tak wiele w bezkresie nieodczuwania...

 

 

 

 

 

 


1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
leila
Użytkownik - leila

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2021-02-07 21:36:18