Rozdział 3: Nudy w czasie weekendu.

Autor: Miter
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Rozdział 3

Nudy w Czasie Weekendu.

Zawsze jak jest piątek, To zawsze sobie myślę „ O-O, jeszcze dzień, i będą nudy” i mija chwila i już jest Sobota. I cały czas sobie siedzę, siedzę, i siedzę, i już jest Poniedziałek.

- Nie martw się, przecież jest tak dużo rzeczy do zrobienia w czasie weekendu- Mówili Wojtek, Mateusz i Karolina, moi przyjaciele i przyjaciółki. Ale ja im nadal nie wierzyłem.

Więc, zanim przyszła Sobota, położyłem się na łóżku i zamknąłem oczy. Gdy oczy te otworzyłem zobaczyłem świat znaków zapytania.

- Przepraszam, ale jak pan się tu dostał?- zapytał jeden z znaków zapytania.

- Mam na imię Bartek i dostałem się tutaj za pomocą wyobraźni- wyjaśniłem.

- Czemu akurat tutaj się dostałeś?- zapytał drugi znak zapytania.

- Zapewnie moja wyobraźnia mnie tutaj zaprowadziła.-odpowiedziałem.

- Skoro tutaj przyszedłeś, to musimy odpowiedzieć na twoje pytania- odpowiedzieli chórem.

- A jak to zrobicie?- zdziwiłem się.

- Mamy maszynę, która rozwiąże wszystkie twoje pytania które ci chodzą „po głowie”- Odpowiedzieli.

Więc, zanim zdążyłem coś powiedzieć, przyłożyli mi przyssawkę do głowy. Nie minęło pół minuty, a już mi odczepili tą przyssawkę z głowy.

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Miter
Użytkownik - Miter

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2017-12-07 21:35:11