Samael

Autor: go24
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

s przechylił się na bok i potoczył po ulicy zatrzymując się na boku. Kierowca wisiał nabity na złamaną kierownicę. Mężczyzna w kapturze mocno oszołomiony starł się wydostać z wraku pojazdu. Kiedy udało mu się dobrnąć do okna, będącego teraz dachem, zobaczył stojącego na krawędzi demona. Oczy chłopaka otworzyły się szeroko i znów przerażony opadł na dno maszyny. Ciało Samaela zaczęło płonąć. Zajął się od niego autobus. Zanim maszyna wybuchła ogień zaczął trawić ciało jedynego pasażera. Biegał on po całym wraku autobusu krzycząc i starając się ugasić. Jednak było już dla niego za późno. Zanim wydał ostatnie tchnienie pojazd wybuchł rozrywając go na kawałki.

       Demon szedł ulicą zostawiając za sobą zgliszcza płonącego autobusu. Jego wierny kruk wylądował na ramieniu i zdawał się coś szeptać mu do ucha. Przystanęli na chwilę. 
- JAM JEST SAMAEL! ANIOŁ ŚMIERCI! JAD BOGA!

       W oddali było słychać nadjeżdżające wozy strażackie i policyjne. Kruk wzniósł się w powietrze. Oczy demona zapłonęły, a na twarzy pojawił się złowieszczy uśmiech.





 

Proszę o opinie i oceny. Bardzo dziękuję za zainteresowanie moją tworczością. Zapraszam do czytania moich pozostałych opowiadań.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
go24
Użytkownik - go24

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2014-12-14 08:32:23