¦wiat Kevina cz.2

Autor: Sagittarius
Czy podoba³ Ci siê to opowiadanie? 0

i uznanie. Ich znajomo¶æ trwa³a dobre cztery miesi±ce a Dagmara okaza³a siê osob± bardzo otwart±, tak¿e w sprawach ³ó¿kowych. Okres spotykania siê z Dagmar± by³ dla Kevina okresem miodowym, który zapewni³ mu wspomnienia do koñca ¿ycia- byli jak papu¿ki nieroz³±czki, gruchali ze sob± w parku, w samochodzie, na 'B³êkitnej Ostrydze', w domu jej rodziców, rodziców jego domu, w jego biurze, w jej banku- on pozna³ wiele tajników historii a ona pozna³a min. nieodgadnion± tajemnicê jego imienia i szczegó³y jego zwi±zków z innymi kobietami. Planowali wspólne ¿ycie a wszyscy wokó³ byli zachwyceni ich mi³o¶ci± i szczê¶ciem- on awansowa³ w pracy a Dagmara mog³a wróciæ na studia. Czar prys³ niespodziewanie- na studiach pozna³a m³odszego od Kevina, bardzo obiecuj±cego studenta historii i zafascynowa³a siê jego umys³em- Kevin przy nim zdawa³ siê byæ teraz troglodyt±, który dopiero co wylaz³ z jaskini i dopiero uczy siê artyku³owaæ d¼wiêki. Rozstanie z Kevinem przypomnia³o filmy z pocz±tków XX wieku- by³o zupe³nie nieme i czarno-bia³e a potem razem z swoj± now± mi³o¶ci± wyjecha³a na sta¿ naukowy do Stanów, gdzie potem podobno zginê³a w ataku terrorystycznym Al- Kaidy na jeden z Uniwersytetów Stanowych. Kevin wiedzia³ ju¿, ¿e nie ma szczê¶cia do kobiet- trafia³y mu siê te¿ nimfomanki, zupe³nie oziêb³e i wystraszone anorektyczki wychowane na Bravo Girl, pozna³ te¿ jedn± zagorza³± feministkê, która usi³owa³a mu udowodniæ, ¿e jest tylko mêsk± szowinistyczn± ¶wini±, która zupe³nie nie dostrzega potrzeb kobiet, pozna³ tak¿e kilka mi³ych dziewczyn z których jedna okaza³a siê byæ transwestyt±. Jego ¿ycie uczuciowe le¿a³o w gruzach a Kevin zacz±³ przekornie ¿a³owaæ, ¿e nie jest 'kochaj±cym inaczej' bo z facetem to zawsze ³atwiej siê dogadaæ. Naiwnie wierzy³ jednak jeszcze, ¿e spotka t± jedn± jedyn± o ustach Angeliny Jollie, po¶ladkach Jennifer Lopez, biu¶cie Salmy Hayek, wdziêku Kylie Minogue i w³osach Catherine Zeta- Jones- czyli tych, które tworzy³y kanon urody za czasów jego m³odo¶ci.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz byæ zalogowany, aby komentowaæ. Zaloguj siê lub za³ó¿ konto, je¿eli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Sagittarius
U¿ytkownik - Sagittarius

O sobie samym:
Ostatnio widziany: