Szalony Doktór BUBÓL!!! (rozdział 3)

Autor: kalwa888
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

    - Ale to będzie obrzydliwe! Chcesz je wszystkie dotykać?
    - A co mam robić?! - krzyknął jack - Siedzieć tu i czekać na pierdoloną śmierć? Nie, wiesz, nawet bym jej chciał, ale jak coś to ja do niej pójdę, bo nienawidzę czekać!
    - Dobra stary... Rozumiem już. Masz rację. Siedzenie tutaj i czekanie na to aż przyjdzie doktorek i zacznie nas męczyć jest całkowicie bezsensowne.
    - No właśnie. Dlatego musimy spróbować.
    Jack chwycił pierwszego trupa jaki nawinął mu się pod rękę.
    - Pomóż mi stary. Obrzydlistwo...
    Po jakichś piętnastu minautach nie było wokoło trupów, ktore można było ułożyć na stosie.
    - Dobra - powiedział Jack - który z nas próbuje dosięgnąć drzwi?
    - Ja... Nie jestem pewny czy bym cię utrzymał.
    - Spoko stary. Dobra, to wchodzimy na szczyt. Później ty mi na barana, ok?
    - Ok... Stary, ale mam tremę...
    - Normalka, nie ma się czym martwić, ja też mam sporą tremę.
    Po chwili dwójka przyjaciół była na szczycie trupowej góry. Keez wszedł Jackowi na barana i wyciągnął w górę ręce próbując dosięgnąć drzwi.
    - Jest! Chyba mam!
    - Pchaj, kurwa!
    - Dobra.... O! Jest widzę światło! Podnoszą się!
    - Dalej!
    Po chwili prób Keezowi udało otworzyć się właz a potem z pomocą Jacka wyjść na zewnątrz. Znalazł się na jakimś brudnym korytarzu, którego wcześniej nie widział. Ściany były całkiem umazane we krwi, w wielu miejscach widoczne były długie ślady palców nieszczęsnych ludzi próbujących zabrać ściany ze sobą. Dla Keeza  nie był to pocieszający widok. Wiedział, co stało się z ludźm, którzy zostawili te ślady. Za żadną cenę nie chciał do nich dołączyć.
    - Cholera, ciary mnie przechodzą jak widzę to miejsce.
    - Mnie tez przyjacielu.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
kalwa888
Użytkownik - kalwa888

O sobie samym: Napisz kilka słów o sobie
Ostatnio widziany: 2016-12-30 13:34:51