Tajemnica Melanie cz.10

Autor: niia11
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

„Ziemia - jest fundamentem wszystkich żywiołów, z którym jesteśmy najbliżej. Bywa żyzna i karmiąca, wilgotna i sucha. Reprezentuje najgęstszy z żywiołów, podstawową naturą tego  elementu jest płodność, wilgotność, karmienie, stabilizacja oraz ugruntowanie.

W działaniach magicznych, Ziemia jest dziedziną dostatku, obfitości jak i bogactwa.

Wszystkim wróżką, boginią i czy innym magicznym postacią, doradzam by zapoznali się, bardzo dokładnie z tym żywiołem. Zapewnia ona stabilność, siłę, godność, realizm. Ale do opanowania tego jest potrzebna ogromny spokój wewnętrzny i siła. Ziemia działa na Ciebie, że uruchamia twoją systematyczność i przywiązanie do osób i rzeczy, bardzo Ci bliskich.

Tak jak Powietrze, Ziemia ma swój kolor, jest nim zieleń.

Do wykonania rytuału potrzebna Ci będzie woda, przeróżne rośliny o barwie zielonej, bez żadnych innych kolorowych dodatków. Najlepiej liście drzew, zioła, mchy, porosty i trawa. Zbierz również korę z drzew iglastych, włosy zwierząt, szczególnie koni i psów. Potrzebne są jeszcze czarne mrówki i dżdżownica.

Pewnie zadajesz sobie po co włosy koni i psów oraz mrówki i dżdżownica. Wyjaśnię Ci to  bardzo szybko. Otóż do rytuału niezbędnie są włosy koni i psów, które przez łapy bądź kopyta wyczuwają co się dzieje pod ziemia. Żeby udoskonalić twój zmysł dotyku, potrzebna jest właśnie dżdżownica, która swoim ciałem wyczuwa wszystko. A mrówki, są bardzo pracowite i rośliny mają jako swój dom. Szanują ją. A one pomogą Ci, abyś jeszcze bardziej szanować naturę.

Ale dalej, jeśli zebrałeś wymienione wyżej składniki, znajdź pięć białych kamieni. Ostatnim, najważniejszym składnikiem jest ziemia, lekko zwilżona bez żadnych liści, traw czy robaków. Bo właśnie Ziemia jest ostatnim rzeczą potrzebną do rytuału.

W nocy gdy będzie panowała idealna ciemność, bez gwiazd i księżyca na niebie. Znajdź miejsce miedzy drzewami, wyznacz na ziemi duże koło i niech wierzchołki pięcioramiennej gwiazdy spoczywają na nim. Następnie między ramionami rozłóż kamienie i stań w środku ze wszystkimi składnikami. Włóż zielone rośliny do glinianej miski z ziemią, wrzuć dżdżownicę i mrówki, a następnie zalej wszystko wodą.

Weź miskę do rąk i stań prosto. Unieś naczynie nad głowę i wypowiedź te słowa „Ziemio, żywiole astralnego narodzenia, przyzywam Cię teraz, usłuż mi! W kręgu dobrze wyznaczonym, od klątw i złorzeczeń ustrzeżony. Przyzywam Cię teraz, usłuż mi! Taka wola ma i niech ona trwa !”. Następnie wylej całą zawartość miski na siebie. Potem dłońmi dotknij Ziemi i spróbuj wyczuć wibracje dochodzące z jej wnętrza.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
niia11
Użytkownik - niia11

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2022-10-24 15:42:49