wiosna

Autor: zenek4
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

 Sen nocy letniej a może wiosenne myśli na temat snu lub jawy. Jestem może to tylko chwila ale jak cudowna pierwsze promienie nocy zaglądają w moje okno gwiazda ma taki leciutki blask wczoraj umyta szyba jak pierwszy kolor tęczy przepuszcza tylko cień nocy jeszcze księżyc dumnie  spogląda ze swojego królewskiego tronu a mała gwiazda próbuje zajrzeć zobaczyć ciemne wnętrze mojego pokoju wokół cisza wiosenna walka śpiewu ze spokojem budzącej się nadziei. Skończył się następny wiosenny dzień cień zachodzącego słońca spogląda jeszcze zza dumnie stojących wierzchołków drzew, dzień był słoneczny dziwny pełen  zwrotów akcji i chwil, wiosna ma swoje kaprysy słonko deszcz zimny a za kilka chwil ciepły wiat zostawiający na twarzy tylko dotyk. Spoglądam w otwarte okno nocne zmory jeszcze nie rozpoczęły swoich harców jeszcze w miarę cicho słowik próbuje kłaść się spać opowiada bajkę swojej ukochanej to ta zapomniana melodia która przypomina o dniu.

Dziwny ten świat ,a my w  nim zagubieni 

słów tyle,myśli kłębiących się w głowie

twardzi jak skała w górzystej krainie

jak piórko słowika targane o świcie

 

Pan dumnie spogląda wzrokiem ze swych szczytów

dłońmi zaznacza plan swojego dzieła

cisza

wiatr tylko w lesie szuka drogi

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zenek4
Użytkownik - zenek4

O sobie samym: lubię świat i wszystkie jego barwy
Ostatnio widziany: 2013-04-18 20:33:21