Z cyklu opowieści dziwnej treści : Do domu!

Autor: NieziemskiPrzyby
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

 Z cyklu : Opowieści dziwnej treści

Tytuł: Do domu!

- Dlaczego gdy pies się zgubi, tak ciężko go odnaleźć? - pomyślał Przybysz kiedy patrzył na smycz, którą trzymał w ręku.
A do końca smyczy przypięty był Śierściuch- pies Przybysza i zarazem jego najlepszy przyjaciel.
Zwierzę radośnie merdało ogonem i beztrosko obniuchiwało każde miejsce na trawniku, kiedy Przybysz równie nierozważnie odlatywał myślami w nieznane zakamarki swojej głowy, zapominając o rzeczywistości
- A gdyby tak każda osoba posiadająca takiego czworonożnego sierściucha, nauczyła go hasła : "do domu"- rozmyślał Przybysz, spacerując po osiedlowych uliczkach. - to wtedy ten wiedziałby gdzie jest jego dom. - dokończył na głos.
W tym momencie, pies Przybysza zwolnił, stracił zainteresowanie niuchaniem i bystro spojrzał na koniec smyczy, z którego usłyszał tajemnicze hasło "dom".
- I w chwili zagubienia, łatwiej byłoby się takiemu psu odnaleźć - kontynuował swoją myśl Przybysz, po czym uśmiechnął się szeroko i bardziej przyziemnym głosem zwrócił się do psa:
- Sierściuch! Siku, kupa i idziemy do domu !
Pies jak to usłyszał, spojrzał na niego, zamerdał ogonem i wesoło zaczął buszować w krzaczkach i innych drzewkach by zrobić to co mówił Pańcio.
A kiedy już skończył, pociągnął Przybysza do domu, nie zapominając, że to cztery łapy wyprowadzają dwie, a nie odwrotnie.

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
NieziemskiPrzyby
Użytkownik - NieziemskiPrzyby

O sobie samym: Nazywam się Przybysz Nieziemski i aktualnie mieszkam w przeciętnym mieście, gdzieś w środku Europy. Na Ziemi pracuję jako naukowiec. Ale nie tak szalony jak Rick z tej netflixowej kreskówki, czy inny doktorek z powrotu do przyszłości. Jestem naukowcem, który od poniedziałku do piątku chodzi do normalnie wyglądającego budynku pracy, by zarobić pieniądze na życie. A w wolnych chwilach majsterkuję dla siebie i na zlecenie. W lato lubię wypad na grilla, a w zimę na równie przyjemną imprezkę. Z aktywności fizycznych, uprawiam dłuższe spacery z dużym psem, nie umiejącym chodzić na smyczy oraz wejście po schodach na 4 piętro, w wysokiej kamienicy bez windy. Po więcej informacji zapraszam na mój profil na Fb: Przybysz Nieziemski. 
Ostatnio widziany: 2021-11-01 15:00:13