Z Pamiętnika doktora Zwierzaka

Autor: rafalus79
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

ywała wylewnie Klan czy inną telenowele. Dostała repremendę oraz stetoskopem.
Odwiedził mnie Stachu z laboratorium. Przyszedł z flaszką i grupą ... krwi.
po oglądniętym w telewizji meczu zadzwoniłem do "Chudego Krzysia", znajomego z "sercowego". Powiedziałem mu, że "Buli mnie" za przegrany zakład.
Salonowy Mątwa wałęsał się dziś po oddziale; pytam go "Co ci chodzi po głowie?"
"Wesz... sam nie wiem..."
Odpowiedział, drapiąc się nerwowo po potylicy.
Pod wieczór sanepid zamknął oddział. w korytarzu pojawila się siostra Skrupulatka z grzebieniami...
Lawinę spekulacji spowodowało echo serca pewnego taternika, leżącego kłodą na odziale wysokiego ryzyka.
Nasz biuletyn krzyczy : Trzymanie oka na pacjentach... najczęstszym powodem wad wzroku wśród lekarzy..."
"Nietypowe wezwanie wyjazdu do pobliskiej skoczni gdzie w czasie treningu wyskoczył ... staw biodrowy"
Doktor Ogrodnik wykonał dziś - jak się później okazało - nie udanego przeszczepu. Pacjentem okazal się dentysta Wiertełko który doktorowi Ogrodnikowi parę lat temu usunął, nie ten co trzeba, korzeń.... czyzby zemsta?
Francuzcy laryngolodzy wychodowali pierwszego sztucznego ślimaka. Sukces zawdzięczają podobno pierogom z serem...
Dwudziestoletnie badania naukowców z 15 krajów wykazały, że... medycyna poszla do przodu....
wydawało by się że niby wszyscy wiedzą o zakazie palenia... jednakże pewnego cyrkowca upomniano za palenie uchem...
wsród psychiatrow doszło do zbiorowej histeri kiedy... na dorocznym balu przebierańców, dziekan, pojawił się w roz-stroju nerwowym...
Z kolei inny stomatolog miał dziś twardy orzech do zgryzienia... Krótka wizyta u kolegi na oddziale gastrologicznym rozwiała wszelkie wątpliwości.
Jak donosi rubryka gastrologiczna; podobno w śląskich aptekach spada zapotrzebowanie na węgiel. Tak trzymać! Pamiętam ten przypadek pewnego robotnika który wylewając beton dostał zatwardzenia.
Podobno na położniczym pojawiły się wolne rodniki. Nic dziwnego, położną okazała się Lebiodka Pospolita... o pomoc poproszono więc Włoską Macierzankę.
W kuchni zastój, kucharz okazał się naczyniowcem. 
Nowy lek na katar, dopiero co testowany, wycofano z rynku z powodu dość silnego działania ubocznego. Okazało się bowiem iż oprócz kataru wyleczył u pewnego pacjenta, nieuleczalną chorobę. Dopracwoania trwają co powinno być dobrą wiadomością dla chorych na katar...
wybieramy nowego ordynatora. Wśród kandydatów jest nasz psychiatra dr. Neuron. Aby zachęcić do oddawania głosów wydał swój własny biuletyn; "Kozetka Wyborcza".
Urządziliśmy dla pacjentów Quiz z nagrodami. wyrzucili mnie z sali za podpowiadanie, kiedy zmęczony czekaniem na odpowiedź o pewien gruczoł stwierdziłem: "prosta ta zagadka..." 
Podobno Brytyjscy naukowcy wynaleźli robota który w kilka sekund potrafi powiedzieæ wszystko o poróbce genetycznej. Nazwali go Gen-Tell-Man.
Podobno zwiększyły się oszczędności szpitala, od kiedy ordynator dostał świnkę.
Profesor Radamer z doktor Goudą popadli w konflikt serrologiczny.
Fatalnie zakończyła się wizyta pewnej pani u swojego męża - pacjenta. Na dzień dobry dostała buziaka i różyczkę.
Okulista dr. Kret przyjął ostatnio pewną wróżkę która cierpiała na krótkowzrość. Skierowano ją również do ortopedy gdzie dostła nowe kule.
Pewna babcia z zapaleniem ucha środkowego trafiła na oddział neurologiczny... No pros

Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
rafalus79
Użytkownik - rafalus79

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2013-06-24 10:45:11