Za zamkniętymi drzwiami

Autor: MikaWing
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 1

Dziewczyna nie pałała chęcią mordu, nie od razu. Chciała, żeby Robert poczuł każdą jej krzywdę na własnej skórze. Każde upokorzenie, każdy fizyczny ból, wszystko to, czego ona doświadczyła z jego ręki. Nie spieszyła się. Była niczym rekin pływający wokół krwawiącej ofiary, który tylko czeka, by zaatakować. Tym razem to Robert był ofiarą. Nie wiedział jednak, jak bardzo przyjdzie mu zapłacić za swoje grzechy. Agnieszka miała na sobie białą sukienkę, w której biała ślub cywilny z Robertem. Nie wyglądała na kobietę pogrążoną w depresji, wręcz przeciwnie. Nałożyła różową pomadkę na usta, ułożyła włosy, spinając je w eleganckiego koka. 

Agnieszka zastanawiała się długo jaką karę wymierzyć Robertowi. Od ranka kiedy ten przekroczył jej wszelkie granice, dziewczyna zrobiła listę  najokrutniejszych rzeczy, jakie usłyszała w programach kryminalnych czy wyczytała w horrorach. Widok krwi nigdy nie był jej obcy, ale nie chciała, by Robert zszedł z tego świata zbyt szybko. To miała być jego kara, żyć i powoli cierpieć, cierpień nawet gorzej niż ona cierpiała przez te ostatnie lata.

Wróciła na górę do kuchni po kilka drobiazgów z listy, którą przygotowała. Skrzętnie przygotowała między innymi obcęgi, mały sekator do krzewów z ogrodu, wybielacz, sól, płyn do udrażniania rur, kij do krykieta, który znalazła jeszcze po poprzednich właścicielach domu. Zabrała też ze sobą kilka strzykawek różnej wielkości i gumową rurkę. Po zniesieniu wszystkiego na dół wróciła jeszcze po pięciolitrową butlę wody i kilka toreb przekąsek bekonowych, które o dziwo Robert uwielbiał. Czyżby jednak w jej obłędzie tlił się głos miłosierdzia?

Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
MikaWing
Użytkownik - MikaWing

O sobie samym: Piszę, bloguje i podróżuję. Czerpię z życia pełnymi garściami, wyznając zasadę: "Nie przekonasz się, dopóki nie spróbujesz". Uwielbiam wyzwania i coraz to nowe aktywności i możliwości rozwoju. Od kilku lat podróżuję po Europie i USA. Swoją pracę zawodową kilka lat temu połączyłam z pisaniem, jako ghostwriter, edytor i bloger dla ważnych czasopism i stron internetowych. Piszę m.in. dla Zupełnie Innego świata, WomenOnTopp czy The More Than Writers. Swoją twórczość w ostatnim czasie przelewam na blog związany z moimi zamiłowaniami do horrorów i sci-fi oraz powieści. Teaser powieści "Ostatnia siostra": https://www.youtube.com/watch?v=64MsTpgm_UY  
Ostatnio widziany: 2022-10-03 19:02:21