5 książek, które warto przeczytać w 2019 r.

Autor: aisa321
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Jednak pomimo wielu przeciwności są osobami, które czerpią radość, ogromną satysfakcję z  wykonywania swoich obowiązków, a przede wszystkim wciąż chcą opiekować się osobami potrzebującymi ich pomocy. Jak same mówią pielęgniarstwo to coś więcej niż zawód, dlatego warto przeczytać tę pozycję, aby przekonać się o tym z ich opowiadań i tym samym nabrać szacunku do pracy pielęgniarek w polskich placówkach zdrowia.

Kwiatkowska. Żarty się skończyły, Marcin Wilk

Czy jest ktoś, kto nie zna słynnego powiedzenia „Ja jestem kobieta pracująca, żadnej pracy się nie boję”? Tak o sobie w serialu „Czterdziestolatek” mówiła Irena Kwiatkowska, polska aktorka i artystka kabaretowa.

Osiem lat po śmierci na półki księgarni trafi biografia ulubienicy Polaków. Wilk dotarł do nieznanych wcześniej pamiętników, dokumentów oraz fotografii związanych z życiem zawodowym i prywatnym Kwiatkowskiej. Autor przybliża czytelnikom, jak wyglądała praca Kwiatkowskiej w radiu, telewizji, oraz jej działalność teatralna i estradowa. Ponadto w książce opisane są rozmowy Wilka z najbliższymi Pani Ireny – gosposią oraz bratanicą.

Źródło: https://www.gandalf.com.pl/

 

 

 

 

 

 

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
aisa321
Użytkownik - aisa321

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2020-01-07 12:21:15