Czery pory roku

Autor: Kaczuszka24
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

 

ZIMA

 

Jestem pewien, że Jej sen się spełnił, że znów robiła swoje setki zdjęć, które zapierały dech w piersiach. Dziś wiem, że nie mogło nam się udać, ale wiem też, że mogło się wszystko inaczej skończyć. Zawsze, gdy wchodzę do sypialni i widzę Jej książki poustawiane równiutko na półce, ubrania w szafie i setki zdjęć w szufladach komody mam świadomość, że byłem egoistą. Zawsze, gdy leżę na łóżku, mam przed oczami Jej sylwetkę, śpiącą jak wtedy i czasami mi się wydaje, że ja nadal śnię, że się obudzę i Ona znów będzie leżała obok i czytała swoje romanse. Wtedy jednak pozostaje mi uszczypnąć się lekko i upewnić, że wcale nie śnię i że Ona już nigdy się nie pojawi przy moim boku. Kupiłem ostatnio mieszkanie, kredyt kosmiczny i długi, jak diabli, ale przy odrobinie szczęścia wszystko będzie dobrze. Przy przeprowadzce, kiedy zabierałem fotele z balkonu, zauważyłem że Jej wstążka nadal wisi na naszym drzewie. Uśmiechnąłem się smutno, ponieważ miałem już pewność, że nie zrobiła tego, by uprzykrzyć mi życie. Nie odwiązała wstążki z myślą, że życzy mi jak najgorzej. Ona nadal w głębi duszy była tą samą dziewczyną, z którą planowałem życie. Słodkim motylem, który jednak pogubił kolory i stracił z oczu wartość świata. Wiedziałem, że miałem w tym ogromną zasługę i bynajmniej nie byłem z siebie dumny, ale wiedziałem, że mi przebaczyła. Mimo że zima była bardzo długa i sroga, miałem pewność, że słońce znów się zbudzi na wiosnę, a Ja usiądę w moim fotelu, na moim balkonie, pijąc kawę będę o Niej rozmyślał i ciągle miał nadzieję, że uda mi się kiedyś dostrzec życie takim, jakie widziała je Ona, a którego to właśnie ja, egoistycznie Ją pozbawiłem.

 

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Kaczuszka24
Użytkownik - Kaczuszka24

O sobie samym: Wciąż poszukuję sensu życia w dzisiejszych czasach...
Ostatnio widziany: 2016-08-01 21:58:39