dziewczynka w niebieskim płaszczyku

Autor: Aneri
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

To, tak, jak u nas – auto mi zasypało. Miałam jechać polskim busem do Warszawy, a teraz się trochę przestraszyłam, bo były dwa wypadki. Jeden bus przewrócił się przez wiatr. Uwierzysz? Drugi wypadek, gdzie było kilkanaście osób rannych, to zderzenie busa z ciężarówką. Kierowca zasnął, a jechał tylko 2 godziny.

No to czym przyjedziesz? - zapytała – I kiedy?

Kiedy to wiadomo, a czym jeszcze nie wiem. Będę 19-tego

Szkoda, Alka, że przyjeżdżasz do nas na szkolenie, tzn. na nocleg

Cześć, siostra w prawie – nagle w telefonie usłyszałam męski głos – to mój szwagier Karol

A, witaj, miło Cię słyszeć! - odparłam – w tle słychać było jak siostra próbuje uspokoić syna, ten jednak śmiał się bardzo głośno

Tutaj Warszawa bez Ciebie jest bardzo smutna. Cała Warszawa płacze po Twoim wyjeździe – kontynuował

A wiesz, że będę w Wa-wie z powrotem? - to już za 3 tygodnie - powiedziałam

Tak, wiem, Ala – oddaję słuchawkę Matyldzie – już mnie tutaj beszta, że mówię jakieś dyrdymały. Porozmawiamy jak przyjedziesz.

Ach, ten Karol, sentymentalny jak mój ojciec – powiedziała Matylda

Jak nasz ojciec – poprawiłam ją – chyba, że masz innego ojca?

Ucieszyłam się, że nie muszę kontynuować rozmowy z Karolem. Muszę przyznać, że mnie to trochę krępowało. Te jego teksty o tym, jak jest smutno be ze mnie wprawiały mnie w zakłopotanie. Z jednej strony miło było słyszeć męski głos, na dodatek życzliwy, ale trochę się obawiałam o uczucia siostry. Nigdy o tym nie rozmawiałyśmy.

Mam tego samego ojca co Ty, droga siostro. Powiedz lepiej co Ci dzisiaj chodziło po głowie – ciekawe te Twoje przemyślenia

Myślałam o naszych imionach- znalazłam w necie opis znaczenia mojego imienia – posłuchaj: ,,Alicja to zaradcza i twórcza kobieta. Z tego też powodu dobrze się czuje w zawodzie nauczyciela, muzyka lub artysty. '' i dalej ,,Jest zdolna doprowadzić do końca najbardziej tajemne projekty. Trudno jej nie zauważyć, a bardzo lubi wytwarzać wokół siebie aurę zainteresowania. Szuka samookreślenia raczej poprzez działanie,niż słowa. Posiada męską umiejętność rządzenia. Obiektywna, pewna siebie, od dzieciństwa bardzo silna, musi mieć wokół siebie osoby o równie zdecydowanej woli, w przeciwnym razie bierze w swoje ręce los swój i swojej rodziny! Ma uzdolnienia twórcze, lubi efektowne zachowanie i fajerwerki. Ma wesołe usposobienie, duże poczucie humoru i, niezależnie od wieku, sprawia wrażenie beztroskiego podlotka. Jest wiernym przyjacielem zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, co rzadko się zdarza. Jednakże jej zachowanie wobec przyjaciół jest nierówne.'' 

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Aneri
Użytkownik - Aneri

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2014-11-23 12:23:37