EFEKT MOTYLA cd

Autor: wolfhorse
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Dla faceta z taką przeszłością likwidacja człowieka, który stanowi zagrożenie, to normalna, rutynowa procedura nie wzbudzająca żadnych emocji. Tylko skąd o tym mogła wiedzieć panienka, która naiwnie myślała, że za parę klapsów będzie mogła doić, napalonego, sympatycznego, nieco od niej starszego, jowialnego wujka.

Po tej historii Jewtuszenko szukał sobie kobiet daleko od firmy. Dopiero przypadkowo powstały układ z Aloszą Kirylenko i jego żoną Heleną, wydawał się idealny. Była Miss Ukrainy i jej mąż, okazali się wyśmienitymi partnerami do wyrafinowanych zabaw seksualnych. Już w czasie studiów w Stanach, jako narzeczeni, bywali w klubach swingersów, uczestniczyli w organizowanych przez amerykańskich znajomych orgietkach i zasmakowali w tym. Po powrocie z początku nie mieli jakoś okazji. Z Jewtuszenką wyszło to jakoś tak naturalnie. Ją wyraźnie kręcił trójkąt z mężem i jego szefem. Aloszy, wyglądało na to, nie przeszkadzał. Tym bardziej, że dzięki temu układowi, niewątpliwym własnym zdolnościom i charakterowi zimnego cynika, jeszcze przed trzydziestką, jako asystent naczelnego dyrektora, stawał się wpływowym człowiekiem w firmie, z dużymi szansami na szybki awans.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
wolfhorse
Użytkownik - wolfhorse

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2018-06-01 12:41:34