Love in the saddle 14

Autor: InezStanley
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 1

Nieoczekiwanie rozległo się pukanie.

- Proszę.- powiedziałem.

To była Susan, sprzątaczka. Szybko uwinęła się z bałaganem na biurku i wyszła. Zaraz po niej pojawił się Bernard.

- Tom Black, detektyw.- oznajmił.

- Wpuść go.

Bernard przepuścił mężczyznę. Facet, miał ze dwa metry wzrostu. Był barczysty i silny. Ubrany typowo jak na detektywa. Spodnie khaki , biały T-shirt,  skórzana kurtka. Na szyi na łańcuszku wisiała odznaka.

Wstałem by go przywitać. Szybko wymieniliśmy uściski dłoni.

- Panie, Ray- zwrócił się do mnie.

- Detektywie Black.

Po półtorej godzinnej katordze, jaką jest składanie wyjaśnień o zaistniałym wydarzeniu. Poczułem się bardzo wyczerpany. A czekała mnie kolejna godzina w szpitalu, bo detektyw Black nakazał mi , zrobić obdukcję odnośnie pobicia. Tak też zrobiłem.

Detektyw Black , obiecał mi  również poruszyć niebo i ziemię odnośnie tego incydentu, bo jemu, jak i mnie coś tu nie grało.- Detektyw Black, zostawił mi swój numer telefonu i obiecał się ze mną skontaktować w najbliższym czasie. Pożegnaliśmy się.

Po piętnastu minutach, w moim gabinecie zjawił się Maks. Pewnie Cameron po niego zadzwonił. Może to i dobrze, bo nie czułem się na siłach , by nadal pracować. Miałem wielką ochotę zakopać się do łóżka i przez resztę dnia z niego nie wychodzić. Maks bez słowa zawiózł mnie do domu. Po długim i gorącym prysznicu, po prostu ległem się na łóżko i zastanawiałem się intensywnie , dlaczego zawsze coś musi się spieprzyć koncertowo, gdy już się tak dobrze zapowiadało. Już wychodziłem na prostą, a tu nagle czarne chmury zebrały się nade mną. Boże , dlaczego?- krzyczałem w myślach. Zastanawiałem się czy ciemne macki mojej przeszłości , mogą zagrozić mojemu związkowi z Nessie. A jeśli tak to ja się już postaram by do tego nie dopuścić.

Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
InezStanley
Użytkownik - InezStanley

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2019-06-15 17:21:13