Luke Castelan

Autor: AsiaSobieraj
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

-Luke Castelan. Tu są twoje papiery. Zapoznaj się z nimi, za chwilę przyjdzie Japet i odprowadzi Cię na.... odpowiednie miejsce. -Spojrzał z troską na mnie i wyszedł. Po tych słowach byłem pewny, że dostałem się na Pola Kary.

Otworzyłem plik dokumentów. Najpierw ulotka z Podziemia hasłem: „Tu nigdy nie jest za ciemno.” Następnie akt zgonu z opisem jak umarłem. „Luke Castelan w ciele Kronosa, wziął przeklęte ostrze od Annabeth i wbił sobie w miejsce „pięty Achillesa”.” Następna strona zawierała przepustkę do.... uwaga, uwaga! Łąk Asfodelowych!!! Pod tą informacją był napis: „Na okres próbny, po miesiącu zostaniesz przeniesiony na Pola Elizejskie albo heheheheheh Pola Kary”. W tym momencie do sali wszedł Japet i odprowadził na łąki. Było to bardzo zielone miejsce. Pełno ławek, jak w parku i czyste powietrze. Nie jest tak źle jak myślałem. W tym momencie zacząłem jakby mutować. Mój głos przypominał popiskiwanie nietoperza, nie mogłem nic powiedzieć. No cóż przetrwać miesiąc... a potem może dostanę się na Pola Elizejskie, gdzie będę mógł mieć własny domek i dostęp do baru. Później może skorzystam z opcji odrodzenia się na nowo.

 

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
AsiaSobieraj
Użytkownik - AsiaSobieraj

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2021-08-08 08:12:37