Maniak

Autor: czupir
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

nego świata. Tego dnia kiedy spadł z dachu trzeciego piętra pomoc nadeszła szybko, rodzice zadzwonili pierw na numer alarmowy zanim pognali za nim na dach bloku by przekonać go by zszedł. Teraz jest w stanie śpiączki, mijają dni, tygodnia a nawet miesiące a on wciąż nie może się obudzić, a to o czym śni wie tylko wyłącznie on sam. 


Napisałem te opowiadanie ponieważ skala uzależnienia od internetu a w szczególności od gier jest tak wielka, że nie zauważamy kiedy zwykła gra wymyka się spod kontroli naszych umysłów. Adrian jest czystym wymysłem, lecz niektóre sytuacje i myśli chłopca są oparte na przeżyciach ludzi uzależnionych, których miałem okazję poznać. Powiem wam, że sam bylem uzależniony od jednej gry i potrafię się do tego przyznać, wiem jak to jest gdy czujesz się spełniony, że osiągnąłeś coś co tak na prawdę nie istnieje. Gdy idziesz ekipa na bosa i bijecie go w pięciu przez dwadzieścia minut, a gdy umiera wszyscy się cieszą. Pochłaniając czas, przyjaciół i wiele nieprzespanych nocy by tylko być online wiem jedno, nie warto, chociaż kontakty z poznanymi ludźmi utrzymuję do dziś to i tak zachęcam by nie pochłaniać się w wirtualnym świecie gier online. Nie róbcie tego, idźcie z dziewczyną do parku, z chłopakami pokopać piłkę a jeśli to was nie interesuje to piszcie teksty, śpiewajcie grajcie na gitarze, rysujcie. Róbcie coś czego wasi przyjaciele nie zrobią, wszystko tylko nie wirtualny świat.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
czupir
Użytkownik - czupir

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2015-09-19 23:36:32