Morderstwo w Pociągu

Autor: orzech199719
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

 

 

Agatha po przesłuchaniu od razu powiedziała inspektorowi Arturowi czego się dowiedziała.

Diler? To wszystko robi się co raz bardziej skomplikowane.

Diler wraz z panią Grey i Arturem udał się do wagonu bagażowego i pokazał im walizke z narkotykami.

Inspektor nie uwierzył własnym oczom..

Tu będzie z pół kilograma kokainy.

Artur poprosił swoich ludzi by zabezpieczyli materiał dowodowy i dilera.

- Co o tym myślisz? – zapytał inspektor panią Grey.

Zastanawiam się czy faktycznie ofiarę zabito przypadkiem czy faktycznie działał

tu profesjonalny zabójca, bo pomyśl Arturze po co ktoś miałby zabić dilera? Konkurencja ? Mam przeczucie, że to nie to...

Artur zaśmiał się.

Twoje przeczucia zwykle się sprawdzają.

 

 

 

VII

 

Gdy Artur i Agatha pili herbatę w przedziale, który był udostępniony policji i rozmyślali o tej sprawie, nagle do przedziału wszedł jeden z techników.

Inspektorze chyba coś mamy.

Detektyw i inspektor udali się do pomieszczenia personalnego gdzie znajdował się sprzęt techniczny policji.

Co macie?- spytał Artur.

Jeden z techników uniósł głowę znad komputera.

Sprawdziliśmy telefon komórkowy tego zamordowanego.

I co macie?- zapytał z nie ukrywaną ciekawością inspektor.

Ktoś wysyłał na jego telefon pogruszki.

Agatha przeczytała na głos treść jednego z smsów.

Oddaj mi dług albo pożałujesz, że się urodziłeś”

Wiemy kto wysyłał te sms - y ?- spytał inspektor Artur.

Nie. To telefon na karte i do tego numer jest już nie aktywny – odparł technik.

Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
orzech199719
Użytkownik - orzech199719

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2013-03-23 12:16:01