OGRODNICZKA. Gra wstepna.

Autor: kkodik
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

- a co to , to – to? – patrzył i zastanawiał się , choć proces myślowy nie był zbyt łatwy ,zastanawiał się co się kryję w pudełku z tą dziwną twarzą.

Ogrodniczka w końcu dopięła swego. Chipsy znalazły się w miseczce. Skutecznie wymieszała obydwa smaki i tanecznie  wkroczyła do komnaty w której Kniaź czuł się już jak Panisko.

Z uśmiechem i tradycyjnym już piruetem postawiła miskę na ławie i wróciła po afrodyzjak.

Kandydat głodny po długiej podróży od razu wyszarpał kilka plasterków chipsów nie czekając aż Panna dosiądzie się do towarzystwa.

Afrodyzjak zaparzony  postawiła na stoliczku i sama przysiadła się dość blisko Panicza i  z uśmiechem podała kubeczek. Nawet dmuchnęła w płyn by Kandydat nie poparzył sobie czerwonych jak malina ust.

- Smacznego-  ,szepnęła  urzekającym głosem przybliżając niby to przypadkiem swój aparat gębowo – akustyczny do uszu Chłopca , w  których aż wystające włoski z małżowin i trąbki Eustachiusza wyprostowały się słysząc takie – smacznego – i czując  podmuch ciepłego oddechu Ogrodniczki. 

Kubeczek powoli przechylał się a afrodyzjak powoli spływał w jego gardziel. Ogrodniczka kątem oka śledziła cały proces przełyku . Ile było w tym harmonii i piękna . Była urzeczona Kniaziem.

Po pierwszym łyku beknął .

- ha , ha , ha , hi , hi , hi , ho , ho , ho – we dwoje parsknęli śmiechem. Jaki urokliwy. Panicz.

- może chipsa? Zapytała pewnym głosem

- no – odrzekł potwierdzająco.

Ogrodniczka wzięła z miseczki chipsa i podała mu do ust. Kawałek ziemniaczanej struktury powoli znikał za zębami przednimi , aż trzonowce dopadły go i miażdżyły. Dźwięk chrupotania chipsa rozlegał się o komnacie.

Ogrodniczka była zafascynowana. I gotowa na wszystko.

- gdzie ja to mam , gdzie ja to schowałam. W torebce?
Zastanawiała się gdzie schowała akcesoria z punktu aptecznego , które miały posłużyć jako zabezpieczenie ewentualnego powiększenia mieszkańców królestwa.

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
kkodik
Użytkownik - kkodik

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2017-04-03 11:14:56