Ostatni pisarz

Autor: zuza30rebus
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Była gotowa. Przez pewien czas jeszcze poprawiał to i owo, ale w końcu musiał przyznać, że skończył. W tym czasie MemeticWong opracował plan kampanii i wyznaczył datę pojawienia się powieści w Sieci. Wszystko było gotowe.

Teraz spał do późnych godzin rannych. Budził się całkiem pusty. Długo pił kawę, w międzyczasie wspominając, że w minionych miesiącach o tej porze od dawna "rozmawiał" z duchami dawnych pisarzy. Cóż to były za rozmowy! Chętnie by je prowadził nadal, ale przestali do niego przychodzić, już nie szukali jego towarzystwa. Rozwiali się.

W końcu został tylko starszy pan. Miał białą brodę i pijacki nos, i trzymał w objęciach kota. To z nim rozmawiał najczęściej, mieli mnóstwo wspólnych tematów. Zanim ostatecznie zniknął, jakby skinął mu na pożegnanie.



Powieść pojawiła się o siódmej rano według strefy czasowej Amundsen-city. Johannes, siedząc na tarasie swojego antarktycznego domu, z zadowoleniem czytał pierwsze pozytywne opinie na temat książki zamieszczone na Sieci: Znów mamy prawdziwą powieść. Powieść napisaną przez człowieka, wstrząsającą nostalgiczną podróż do starego świata! Mamy nadzieję, że nie jest to ostatnia powieść ostatniego pisarza. Czekamy na następną, Mr Klebe!

Powieść Johannesa Klebe jest fantastycznie oryginalną odpowiedzią na rozbuchaną literaturę maszynową. Jednocześnie jest oszałamiającą baśnią o zmianie i przeszłości. Czytajmy powieści ludzkie! 'Duchy dawnych pisarzy' udowodniły, że warto.

W niecałe trzy godziny powieść znalazła się na szczytach list sprzedaży United Bestseller i BookList 1000, wyprzedzając wszystkie powieści programowe, które pojawiały się tam od dwóch dni. Każdy chciał przeczytać książkę ostatniego pisarza.

Udało się, westchnął Johannes. Udało się. A to tylko początek.

Po godzinie pojawił się inny tytuł na liście, a po następnych dwudziestu minutach zepchnął z pierwszego miejsca tak dobrze sprzedającą się książkę Johannesa. Była to nowa książka programu Hemingway pod tytułem Ostatni pisarz i i-kot. Według podtytułu była to historia Johannesa Klebe, ostatniego pisarza, opowiedziana przez Bebhionn, i-kota. Powieść programowa, którego bohaterem był on sam.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zuza30rebus
Użytkownik - zuza30rebus

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2014-02-24 11:49:55