Powrót Nieśmiertelnego

Autor: just_monca
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

B. nie lubiła czekać na ostatnią chwilę i sama ruszyła do ataku. Ustawiając się bokiem do oprawców, pozwoliła im się okrążyć. Widziała, że głód przyćmiewa zdrowy rozsądek, a i oni nie wyglądali na inteligentnych. Rzucili się na nią w jednej chwili. Buff tylko się uchyliła i podcinając obojgu nogi tak, że wylądowali na sobie, przebiła obu kołkiem, jakby co najmniej nadziewała szaszłyk na wykałaczkę.

- Zabiłaś moich braci – ryknął ostatni z trójki i ruszył w stronę pogromczyni.

Adrenalina, która wcześniej buzowała w całym jej ciele, powoli opadła i Buff stwierdziła, że z trudem trzyma się na jednej nodze. Robiąc dobrą minę do złej gry, mruknęła do dzieciaków, żeby się zmywali, co Ci uczynili szybciej niż mogła sobie wyobrazić.

Mając zamiar zaskoczyć przeciwnika i przez niego przeskoczyć, B. ustawiła się w odpowiedniej pozycji, ale nic nie zdążyła zrobić. Usłyszała tylko świst strzały, którą zobaczyła wbitą w miejsce, w którym przed chwilą stał ostatni z krwiopijców. Zanim doszło do niej to, co widziała, a fala bólu zaczęła atakować ze zdwojoną siłą, usłyszała głos, którego nie powinna słyszeć.

- Czy Ty zawsze musisz pakować się w kłopoty, z których ja muszę Cię wyciągać?

Powoli się odwróciła i stanęła twarzą w twarz ze swoim wybawicielem. Nic się nie zmienił. Czarny, skórzany płaszcz łopotał chociaż nie było wiatru, a jego brązowe oczy lustrowały ją, jakby zobaczył ją po raz pierwszy w życiu.

- Co Ty do diabła tutaj robisz, Angel?

Znowu to poczuła, ten paraliżujący ból, który nie miał nic wspólnego z bólem opuchniętej kostki. Ból, na który nie pomagały żadne leki ani tym bardziej procenty. Ból niespełnionej miłości, która znaczyła dla niej więcej niż wszystko.

 

C.D.N

 

 

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
just_monca
Użytkownik - just_monca

O sobie samym: “Family’s more than just DNA. It’s about people who care and take care of each other.”
Ostatnio widziany: 2023-06-07 16:18:32