Rozdziały 26-27 - OSTATNIE!!!

Autor: ffiona902
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

 

 

 

 

 

 

Drake pochylał się nad Kate i patrząc na jej twarz mówił błagalnym tonem:

-        Kochanie, obudź się. Kate, proszę cię.

Dziewczyna leżała bez ruchu, a ona próbował wyssać z niej jad Sharon. Jak mógł być taki ślepy i nie zauważyć, że kobieta, którą uważał za matkę jest zwykłą zdrajczynią?

-        Co jej jest? – zapytała nagle Margaret. – co oni jej zrobili?

-        Sharon ją ugryzła.

-        Nie możesz jej przemienić?

-        Anna! – skarciła ją Margaret.

-        Co? Jeżeli tylko dzięki temu przeżyje, to nie ma na co czekać. Ona jest naszą najlepszą przyjaciółką. Nie może umrzeć. – powiedziała Anna.

-        Niestety nie mogę tego zrobić. Kate powiedział, że nie chce być wampirem. – wyjaśnił Drake.

-        I masz zamiar jej słuchać? – zapytała Margaret.

-        Muszę. Kate jest Księżniczką Aniołów. Muszę spełniać wszystkie jej życzenia.

-        Walić to. Człowieku, ona umiera. Pozwolisz jej na 

-        to? Uratuj ją albo wbiję ci ten kołek w serce! – rozkazała Anna trzymając w ręku kawałek drewna.

-        Nie słyszałaś, co powiedział? – usłyszeli nagle.

Drake oniemiał widząc budzącą się Kate. Z jego oczu popłynęły łzy, a wtedy natychmiast ją przytulił. Potem pocałował ją tak ostrożnie, jakby byłą najbardziej kruchą istotą na świecie.

-        Tak się bałem. Myślałem, że straciłem cię na zawsze. Chciałem nawet posłuchać twoich przyjaciółek. – powiedział w końcu.

-        Dobrze, że tego nie zrobiłeś. Przecież obiecałeś, że będziesz słuchał tylko mnie. – oparła Kate. – nie wybaczyłabym ci, gdybyś złamał słowo.

-        Nigdy bym tego nie zrobił, ale jeśli chodzi o twoje życie…

-        Nawet jeśli chodzi o moje życie, nie masz prawa robić niczego wbrew mojej woli, rozumiesz? – zapytała Kate.

-        Oczywiście. Jesteś moją królową. Przez całą wieczność będę spełniał twoje życzenia.

-        Masz rację. Ale ja też przez całą wieczność będę robiła wszystko, czego tylko zapragniesz. – powiedziała Kate.

Drake zdziwił się na te słowa. Widząc to Kate roześmiała się i powiedziała:

-        Jako Księżniczka Aniołów ja też jestem nieśmiertelna. Zgładzić może mnie tylko jedna osoba.

-        Która?

-        Ty, mój najdroższy. Gdybyś mnie przemienił, natychmiast bym umarła. Anioł nie może być wampirem. – wyjaśniła.

-        Czy to znaczy, że zostaniesz ze mną na zawsze? – zapytał Drake.

-        Będę z tobą tak długo, jak zechcesz. – odpowiedziała z uśmiechem.

-        Chyba żartujesz.

Kate spojrzała na niego zaskoczona, a w jej oczach pojawiły się łzy.

-        Kochanie, chcę spędzić z tobą całą wieczność.

Kate odetchnęła z ulgą i pocałowała go. Wziął ją na ręce i wyniósł z zamku nadal całując. Potem zapytał:

Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
ffiona902
Użytkownik - ffiona902

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2014-12-01 20:14:47