Rozdziały 26-27 - OSTATNIE!!!

Autor: ffiona902
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

-        To oznacza, że przyjmujesz moje oświadczyny?

-        A gdzie pierścionek? – skwitowała Kate uśmiechając się szeroko.

Drake roześmiał się i postawił ją na nogi. Potem uklęknął i wyjął z kieszeni mały diamentowy pierścionek.

-        Skąd go masz? – zapytała zdziwiona Kate.

-        Wziąłem go na wszelki wypadek.

-        To znaczy, że miałeś go przez cały czas?

-        Tak. To jak, mój Aniele? Zrobisz mi ten zaszczyt i zostaniesz moją żoną? – zapytał w końcu.

-        Mój książę, na całą wieczność. – odpowiedziała obejmując jego szyję.

Drake wstał i wziął ją w ramiona. Pocałował ją, a wtedy usłyszał słowa dobiegające z drugiego końca dziedzińca.

-        Zaraz, zaraz. Nie tak szybko. Nie będzie żadnego ślubu, dopóki nie obiecacie, że będę waszą druhną. – powiedziała Margaret.

-        To ja będę ich druhną. – zaprotestowała Anna.

Drake się roześmiał i nie zwracając uwagi na przyjaciółki Kate, pocałował ją i powiedział:

-        Od teraz jesteś tylko moja.

-        Kochany, ja zawsze byłam twoja i zawsze będę. Ale pod warunkiem, że cały czas będziesz nazywał mnie Aniołkiem. – odparła Kate z uśmiechem. – czy nie możemy trochę przyspieszyć tego ślubu. Nie mogę doczekać się nocy poślubnej.

-        Mój wspaniały Aniołku – odrzekł Drake śmiejąc się – twoje życzenie jest dla mnie rozkazem.

Roześmiali się, a potem zatracili się w długim namiętnym pocałunku.

 

 

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
ffiona902
Użytkownik - ffiona902

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2014-12-01 20:14:47