Spotkanie

Autor: Poezja12
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Pewnego dnia spotkali się przy barze trzy dziewczyny . Jedna to była Marte , 30 lat , kręcone włosy krótkie i szczupła , druga Eva , 28 lat , ubrana w markowe ciuchy i trzecia Elvis 31 lat , długie blond włosy do ramion , ubrana trochę w ładniejsze ciuchy . Spotkali się , bo chcieli porozmawiać o trudnym życiu , które mają , jaki nie da im sobie poradzić i nawet nie mają mężów . Zapoznali się w internecie na społecznej stronie , która poznaje przyjaciół , by pomagali sobie w biedzie i trudnych chwilach . Daltego najpierw porozmawiają o tym w barze i omówią , jak będzie wyglądało ich życie w przyszłości . Zamówili sobie po zapiekance i Elvis sobie , też zamówiła Kawę ' Caffe Latte " , ale bardziej skupiała się na rosmowie , niż na jedzeniu , Gdy skończyli rozmawiać jednak zaproponowali sobie , że będą mieszkać u jednej z nich , najwyżej powiększą mieszkanie , u Evy , bo same nie dadzą rady . Potem już wszystko wyszykowali u niej , trochę za pomocą Robotników powiększono mieszkanie i sobie lepiej radzili . Później Elvis jakoś z zaskoczenia poznała Marka , w mieście , bo poszłą z nudów na zakupy i do baru . 31-letni chłopak , fajny , trochę łysy z kolczykiem a nosie i w bardzo modnych i nowoczesnych ciuchach . Spodobała mu się , on jej też, Potem po kryjomu uciekli z miasta i zamieszkali w całkiem nowej rezydencji , była jego siedziba . Dom nowoczesny , z basenem , błyszczące lampy i dekoracje i ogród . Po prostu jej się spodobał . Wzięli ślub nie patrząc nawet na wiek i z miłością żyli długo w tej willi . Natomiast Eva i Marte były złę , nie mogły jej odnaleźć , na pewno stwierdzili , że uciekła i żyje teraz w innym mieście z jakimś chłopcem i to nawet w bogatej willi . Musieli sami sobie radzić , a to doprowadziło do tego , że musieli pójść do swych domów , czyli każda żyła w swym domu . Elvis świetnie żyła z Markiem , w zgodzie i w szczęściu , a one musieli same sobie radzić .

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Poezja12
Użytkownik - Poezja12

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2016-11-26 13:24:04